بمباران محله‌های مسکونی نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی

بمباران محله‌های مسکونی نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که حمله‌های هوایی، زمینی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه طی ساعت‌های گذشته از سر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی بامداد و صبح امروز به صورت گسترده محله الدرج را در شهر غزه بمباران کردند.

محله الصبره واقع در شهر غزه نیز شاهد حمله‌های هوایی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

در همین راستا علم الدین صباح یک خبرنگار عرب زبان نیز تصریح کرد: صدای وقوع انفجارهای مختلف در خان یونس، رفح و دیرالبلح به گوش رسیده است.

وی افزود که این انفجارها ناشی از حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی علیه منطقه‌های مذکور طی ساعت‌های گذشته بوده است. صباح اضافه کرد: قایق‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی نیز منطقه‌های ساحلی جنوب نوار غزه را به صورت گسترده هدف قرار دادند.

شبکه الجزیره گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی بخش‌های شمالی و شرقی استان مرکزی نوار غزه را هدف قرار داده است. توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی همچنین منطقه‌های تل الهوا و دیرالبلح را زیر آتش حمله‌های وحشیانه خود گرفت.

علاوه بر نوار غزه، جنوب لبنان نیز مجدداً هدف تجاوزات رژیم صهیوینستی قرار گرفته است. براساس این گزارش، توپخانه ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به صورت گسترده منطقه السلوقی را واقع در جنوب لبنان هدف قرار گرفته است.

کد خبر 6038516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha