۹ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۳۷

نمی‌خواهم بار اضافی باشم

مرتضی مهرزاد: خودم را به تیم ملی والیبال نشسته تحمیل نمی‌کنم

مرتضی مهرزاد: خودم را به تیم ملی والیبال نشسته تحمیل نمی‌کنم

بلندقامت‌ترین مرد ایران که مهره‌ای کلیدی در ترکیب تیم ملی والیبال نشسته به حساب می‌آید در مورد شرایط خود برای بازگشت به اردوی این تیم و حضور در بازی‌های پارالمپیک توضیح داد.

مرتضی مهرزاد که با ۲۴۷ سانتی متر قد بلندقامت ترین مرد و بازیکن والیبال نشسته در ایران و جهان به حساب می آید، در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت آسیب دیدگی اش و شرایط پیش رو برای بازگشت کامل به اردوهای آماده سازی و همراهی تیم ملی در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ توضیح داد.

وی با یادآوری اینکه با یک مصدومیت از ناحیه کتف مواجه است، گفت: بعد از بازی های پاراآسیایی این آسیب دیدگی خیلی زیاد اذیتم کرد. با حضور در مسابقات باشگاه های جهان (مصر) مصدومیتم تشدید شد. به همین دلیل پیگیر روند درمان آن شدم.

ملی پوش والیبال نشسته ایران تاکید کرد: ابتدا جراحی برایم تجویز شد اما بعد با در نظر گرفتن شرایطم پیشنهاد شد که با فیزیوتراپی روند درمان را دنبال کنم. به همین دلیل شروع به فیزیوتراپی کردم. تا به امروز بیش از ۲۰ جلسه فیزیوتراپی داشته ام.

مهرزاد با بیان اینکه وضعیت آسیب دیدگی اش نسبت به قبل بهتر شده است، ادامه داد: پیش از این مصدومیتم به گونه ای بود که دامنه حرکتی زیادی نداشتم اما با جلسات فیزیوتراپی که در این مدت داشتم، وضعیتم خیلی بهتر شده است با این حال در اردوی آماده سازی پیش رو هم شرکت نمی کنم تا روند درمان را دنبال کنم.

وی که در اردوی اول و دوم تیم ملی والیبال نشسته برای بازی های پارالمپیک نیز غایب بود، تصریح کرد: در اردوی اول فقط دو روز شرکت کردم و بعد از آن فیزیوتراپی را آغاز کردم. در اردوی دوم هم فقط کنار بازیکنان بودم. این اردو در چالوس محل زندگی ام برگزار شد، به همین دلیل در طول تمرینات به محل اردو می رفتم و صرفا کنار بازیکنان بودم.

این بازیکن که دو سال صاحب توپ طلای بهترین بازیکن جهان شد، گفت: برای اردو سوم هم شرایط تمرینی ندارم اما به محل اردو می روم تا زیر نظر پزشک تیم، روند درمان و فیزیوتراپی را ادامه دهم.

«با این شرایط پیش بینی می کنید به اردوی آینده تیم ملی والیبال نشسته که بعد از نوروز برگزار می شود وخودِ بازی های پارالمپیک برسید؟»، مهرزاد در پاخ به این پرسش گفت: تلاش را می کنم که هر چه زودتر از این مصدومیت به طور کامل رها شوم اما به طور حتم سرمربی تیم ملی نمی تواند منتظر من بماند. او بر اساس شرایط و اولویت ها و اهداف، تصمیم گیری خواهد داشت.

ملی پوش والیبال نشسته تاکید کرد: من تلاشم را خواهم داشت اما هرچه خدا بخواهد، همان می شود. اگر شرایطم بهبود پیدا کند و خوب شود که در کنار تیم و بازیکنان و مربیان هستم، اگر هم به شرایط نرمال نرسم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.

مهرزاد که در سال های اخیر همواره مهره ای ثابت و تاثیرگذار در ترکیب تیم ملی والیبال نشسته بوده است، تصریح کرد: نه خودم را محق می دانم و نه تحمیل می کنم که در هر شرایطی در ترکیب تیم ملی باشم. نمی خواهم بار اضافی باشم. تلاش می کنم به آمادگی برسم اما نمی خواهم با هر شرایطی کنار تیم باشم.

کد خبر 6038871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      6 1
      آرزوی سلامتی دارم براتون قهرمان ♥️
    • ..... IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
      4 0
      سلام بر جوانمردان بی ادعایی مانند شما ،انشاءالله همیشه سلامت و برقرار باشی دلاور