۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۰۹

پیام نماینده ولی‌فقیه واستاندارخوزستان برای شرکت درانتخابات

پیام نماینده ولی‌فقیه واستاندارخوزستان برای شرکت درانتخابات

اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار در پیامی مشترک از مردم برای شرکت پرشور و گسترده در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی‌فرد و علی اکبر حسینی محراب در پیامی مشترک از مردم برای شرکت پرشور و گسترده در انتخابات دعوت کردند.

در این پیام آمده است: نظام مقدس دینی برآمده از انقلاب اسلامی به زعامت احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت آیت‌الله العظمی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حاصل جانفشانی، ایثار و رشادت مردم شریف و متدین در سالیان متمادی و خون‌بهای ده‌ها هزار شهید گلگون‌کفن؛ نظام مقدسی که به توفیق الهی و فداکاری ملت، برای نخستین بار طومار ذلت، وابستگی، تحقیر و سلطه بیگانگان را در هم پیچید و عزت، کرامت، استقلال و بالندگی را به ارمغان آورد؛ و اینک نسل کنونی امان تدار ودیعه‌ای است که حفظ آن را اوجب واجبات و اعظم فرایض فرموده‌اند و از مصادیق عینی و عملی حفظ نظام، حضور مردم در صحنه از جمله انتخابات است.

در این پیام تاکید شده است: مردم عزیز و همیشه در صحنه خوزستان فردا جمعه یازدهم اسفند ماه ۱۴۰۲، به حول و قوه الهی انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

در این پیام اظهار شده است: انتخابات از آن جهت که با فطرت انتخاب‌گر انسان، همسویی و هم خوانی دارد به خودی خود فرایندی است میمون و مبارک و فرصتی است تا یک ملت به جای اینکه سرنوشت خود را به تصادف و شانس بسپارد، آستین همت بالازده و با آگاهی و شناخت، در سرنوشت خود دخالت نماید. فرصت خدمت همچون گوی غلتانی در میان برگزیدگان مردم، دست به دست می‌شود و این اصلی‌ترین ماحصل مردم سالاری است.

در این پیام بیان شده است: مردم شریف خوزستان، این سرزمین مقدس از آن شماست و عزت، سربلندی، شکوه و افتخار آن بستگی به همت والای شما دارد. اطمینان داریم این بار نیز مانند همه ادوار گذشته و حتی با شکوه تر از آنها در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهید شد و روح مطهر امام راحل و ارواح پاک شهیدان خصوصاً سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را خشنود می‌نمایید.

کد خبر 6041468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha