۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴

معاون هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

بارش برف در شهرستان کوهرنگ و اردل

بارش برف در شهرستان کوهرنگ و اردل

شهرکرد- معاون هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: شاهد بارش برف در شهرستان اردل و کوهرنگ هستیم، پیش‌بینی می‌شود یک سامانه بارشی یکشنبه هفته آینده استان را تحت تاثیر قرار دهد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در شهرکرد با اشاره به ورود یک سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از اویل وقت امروز، اظهار کرد: اکنون در حال حاضر شاهد بارش باران و برف در برخی مناطق استان به‌ویژه شهرستان اردل و کوهرنگ هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی مخاطرات جوی سازمان هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: عصر و شب این سامانه بارشی در استان تقویت خواهد شد، همچنین پیش‌بینی می‌شود بارش‌ها فردا با شدت کمتر در کوهرنگ و غرب لردگان ادامه پیدا کند، عصر پنج‌شنبه این سامانه استان را ترک می‌کند.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی عصر سه‌شنبه استان را ترک خواهد کرد، گفت: برای پایان هفته پدیده خاصی برای چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی نمی‌شود.

نوروزی با بیان اینکه کوهرنگ صبح امروز با منفی هفت درجه سانتی‌گراد سردترین شهرستان در چهارمحال و بختیاری بود، خاطرنشان کرد: دمای صبح امروز در شهرکرد نیز یک درجه سانتی گراد بود، پیش‌بینی می‌شود یک سامانه بارشی یکشنبه هفته آینده استان را تحت تأثیر قرار دهد.

کد خبر 6045738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      3 0
      آقایون همه آماده باشن کاسه در دست که بعد عید سهمیه ی آب رو که خدا عنایت فرموده تحویل بگیرن، این مردم محروم هم سرما و بدبختی و راه بندان و ریزش کوه و عدم دسترسی به مرکز را که خدا عنایت تحویل می گیرن،
      • IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
        0 0
        خداوند برای بندگانش هرگز بد نمیخواهد.. این بشر هست که باید تمهیدات لازم را قبل از فصل بارش بیندیشد جاده های صعب العبور سالها پیش باید بازسازی و عریض میشده یا امکان جابجائی و اسکان روستاهای کوهستانهای صعب العبور رابرایشان در سه ماه زمستان فراهم کنند یا بموقع مایحتاجشان را برسانند.