۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۴۹

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود:

۵۵۰ هزار اصله انواع نهال درخت در شاهرود توزیع می‌شود

۵۵۰ هزار اصله انواع نهال درخت در شاهرود توزیع می‌شود

شاهرود- رییس اداره منابع طبیعی شاهرود از توزیع ۵۵۰ هزار اصله نهال طی هفته درختکاری خبر داد و گفت: همشهریان از امروز می‌توانند برای دریافت نهال رایگان به اداره منابع طبیعی مراجعه کنند.

محمد رضا کشاورزیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی هفته درختکاری ۵۵۰ هزار اصله نهال در شاهرود توزیع می‌شود، ابراز داشت: این نهال‌ها گونه‌های سنجد، تبریزی، زبان گنجشک، کاج، سرو، و غیره است.

وی ضمن بیان اینکه از امروز پانزدهم اسفند ماه توزیع درخت انجام می‌شود، افزود: علاقه مندان به کاشت درخت می‌توانند با مراجعه به اداره منابع طبیعی نهال رایگان را دریافت کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود ضمن بیان اینکه طرح کاشت پویش ملی یک میلیارد نهال با نواختن زنگ سبز از ۱۱ آذر ماه آغاز شده است، ابراز داشت: تا به امروز ۱۰ پویش در اجرای کاشت مردمی یک میلیارد نهال برای شاهرود به انجام رسیده است.

کشاورزیان ضمن بیان اینکه از اول اسفند ماه سال جاری کار توزیع نهال برای شرکت‌ها و دهیاری‌ها و معادن آغاز شده است، تصریح کرد: برای جمعه ۱۸ اسفند ماه نیز بین نمازگزاران نماز جمعه نهال رایگان توزیع خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های کاشت درخت و نهال در ادارات، سپاه، شهرک صنعتی و مدارس نیز طی این هفته با شعار منابع طبیعی با مشارکت مردم برای مردم طی این هفته در دست اقدام است.

کد خبر 6046580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha