۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴

استاندار چهارمحال و بختیاری:

احداث پل گزستان یک مطالبه جدی است

احداث پل گزستان یک مطالبه جدی است

شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خواسته مردم گزستان در شهرستان کوهرنگ یک پل دسترسی برای گذر از رودخانه خروشان بازفت برای اتصال به خوزستان است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس سازمان امور عشایر کشور با اشاره به اینکه در عشایر در دفاع مقدس و سایر صحنه‌ای انقلاب اسلامی خوش درخشیدند، اظهار کرد: استان‌های زاگرس نشین جزو محروم‌ترین استان‌های کشور هستند، اما مردمانش همواره پای آرمان‌های نظام اسلامی هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: آمار مهاجرت و بیکاری در استان‌های زاگرس‌های بالا است، شاهد حضور مشارکت بالای مردم این مناطق در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم، در حالیکه امکانات در استان‌های بزرگ متمرکز شده است.

وی با بیان اینکه خواسته مردم گزستان در شهرستان کوهرنگ یک پل دسترسی برای گذر از رودخانه خروشان بازفت برای اتصال به خوزستان است، گفت: این یک مطالبه جدی از مردم این منطقه است، خوشبختانه اعتباری در سفر دوم رئیس جمهور به استان برای احداث این پل تخصیص داده شد، مردم این مناطق از امکانات حداقلی برخوردار نیستند.

حیدری با اشاره به اینکه جمعیت عشایری چهارمحال و بختیاری بالا است، عنوان کرد: عشایر نیازمند امکانات هستند، نباید اعتبارات در مناطق توسعه یافته متمرکز شود و استان‌های کم‌برخوردار هم‌چنان محروم باقی بماند، باید احداث و مرمت ایلراه‌های عشایری در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عشایر در تولید گوشت و لبنیات نقش مؤثری دارند، این قشر با انگیزه در حال کمک به تولید هستند، باید حمایت شوند تا شاهد مهاجرت این قشر به حاشیه شهرها نباشیم.، توزیع پنل‌های کشاورزی کار خوبی بود.

وی با تاکید بر اینکه از اعتبارات مولدسازی اموال دولتی می‌توان اعتباری به تکمیل پروژه‌های عشایری اختصاص داد، بیان کرد: باید از این فرصت استفاده کرد، مناطق عشایری صعب‌العبور است، باید خودروهای کمک دار برای این مناطق تأمین شود.

کد خبر 6047954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha