۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳

دستیار رییس‌جمهور:

الگوی «شوق زندگی» در کشور باید گسترش یابد

الگوی «شوق زندگی» در کشور باید گسترش یابد

مشهد- دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی گفت: الگوی «شوق زندگی» باید در سایر شهرها و استان‌های کشور گسترش یابد و از این طریق می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سکینه سادات پاد ظهر پنجشنبه در همایش افتتاحیه فاز ۲ مجتمع شوق زندگی که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: الگوی «شوق زندگی» که در دادگستری مشهد به منظور حمایت از کودکان آسیب دیده اجتماعی راه اندازی شده است، بایستی در سایر شهرها و استان‌های کشور گسترش یابد و از این طریق می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی افزود: مدیریت دادگستری خراسان رضوی این ابتکار عمل را داشته است که در راستای حمایت از کودکان آسیب دیده، با راه اندازی شوق زندگی یک الگوی بومی را به جامعه ایران و جوامع بین الملل ارائه دهد که از طریق این الگو می‌توانیم به صورت ایجابی در جوامع بین‌المللی از حیثیت جمهوری اسلامی حمایت کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه کودکان هدف مجموعه قضائی و کیفری از نگاه اسلام بیشتر بحث تربیتی و سوق پیدا کردن به سمت عدالت ترمیمی است که تحقق این هدف در قالب شوق زندگی برای کودکان در حال اجرا است.

پاد بیان کرد: با استناد به شوق زندگی می‌توان خدمات تربیتی به کودکان آسیب دیده که از آن محروم هستند را ارائه داد، بسیاری از مشکلات و معضلات را در کشور حل و کودکان را مسؤولیت پذیر و آماده اجتماعی شدن تربیت کرد.

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی افزود: متولی شوق زندگی یک بانوی دارای تخصص و دغدغه‌مند حوزه کودکان و نمونه بارز زن تراز انقلاب اسلامی و الگوی سوم زن مسلمان است که با نگاه مادرانه و مدیریتی وی شوق زندگی شکل گرفته است.

وی گفت: این نگاه مادرانه و مدیریتی موجود در مجموعه شوق زندگی بایستی در کشور توسعه یابد و به زنان توانمند و با تجربه باید توجه بیشتری کرد و با اعتمادی کامل کارهای بزرگ را به آنان سپرد تا شاهد پیشرفت کشور در امور مختلف بود.

کد خبر 6049035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha