۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴

با ۴۳ شب اجرا و بیش از ۱۳ هزار تماشاگر؛

رکورد تعداد اجرا و تماشاگر در تئاتر گیلان شکسته شد

رکورد تعداد اجرا و تماشاگر در تئاتر گیلان شکسته شد

آستارا- نمایش کمدی ۹ ماه انتظار (۳) کاری از گروه نمایش سهند آستارا با ۴۳ شب اجرا توانست ۱۳ هزار نفر را به تماشای این نمایش بنشاند و یک اتفاق بی نظیر را در تئاتر گیلان رقم بزند.

بهرام خوشحال در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایش «۹ ماه انتظار٣» با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در ژانر کمدی به نویسندگی و کارگردانی نیما رهایی از بازیگران و کارگردانان برجسته نمایش در استان گیلان از روز یکشنبه اول بهمن ماه در شهرستان آستارا در محل سینما دریا به مدت ۴۳ شب به روی صحنه رفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا با بیان اینکه گروه نمایش سهند آستارا از سال ۱۳۷۸ با خلق نمایش‌های کمدی همواره سعی داشته است مشکلات جامعه را به زبان طنز بیان کند افزود: این گروه نمایشی با ۴۳ شب اجرا توانست ۱۳ هزار تماشاگر را به تماشای این نمایش بنشاند و یک اتفاق بی نظیر و رکوردی جدید در این عرصه را رقم بزند.

وی افزود: نمایش ۹ ماه انتظار (۳) با نگاهی به مسائل و مشکلات موجود اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ازدواج، فرزند آوری و بهداشت و درمان در جامعه و با زبان تأثیرگذار طنز در آستارا به روی صحنه رفت و شب جمعه در چهل و سومین شب اجرا همچون شب‌های قبل با استقبال مردم فرهنگ دوست آستارا مواجه بود.

رکورد تعداد اجرا و تماشاگر در تئاتر گیلان شکسته شد

گفتنی است؛ کارگردانی این نمایش بر عهده نیما رهایی بازیگر و کارگردان برجسته نمایش استان گیلان بود و یونس عدالت، اکبر فرهنگ، آرش ضارب، فرشاد حسینی، امیرحسین الهی، آرینا نمازی، غزاله فکری، آرش جوهری، هستی باقری اصل، مائده پور میرزا، ابراهیم مهاجری، سهند رهایی، عباس آذریار، مریم فضلعلی زاده، مهسا قربانی، پریا مستعد، فریده رازدشت و رمیصا رزاقی در این نمایش و در دو پرده به عنوان بازیگر هنرنمایی می‌کنند.

سهند رهایی به عنوان دستیار کارگردان، تارا مرتضوی به عنوان منشی صحنه، رامین بخشنده به عنوان تصویربردار، مهدی عزیزی و کلارا صفرنیا به عنوان مجری گریم، سید جلال حسینی و یاشین زارعی به عنوان طراح و اجرای دکور، سولماز زمردی فرد به عنوان طراح پوستر، امین دولتخواه به عنوان طراح لوگو تایپ، عباس صفری به عنوان مجری نور و صدا و سعید نیرومند به عنوان مسئول انتظامات از جمله دست اندرکاران این نمایش کمدی بودند.

این نمایش توانست با ۴۳ شب اجرا و فروش بیش از ۱۳ هزار بلیط، رکورد تعداد اجرا و تعداد تماشاگر را در تئاتر گیلان بشکند و این اتفاق جدیدی برای حوزه نمایش در سطح استان گیلان بود.

کد خبر 6049884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha