۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴

با حکم وزیر بهداشت؛

روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی شهرکرد و یاسوج منصوب شدند

روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی شهرکرد و یاسوج منصوب شدند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، طی احکامی روسای دانشگاه های علوم پزشکی شهرکرد و یاسوج را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی بر اساس مصوبه پنجاه و هشتمین جلسه کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی، طی احکامی روسای دانشگاه های علوم پزشکی شهرکرد و یاسوج را منصوب کرده است.

در این احکام آمده است:

دکتر محمدحسین اعرابی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد

«باسلام ؛ پیرو ابلاغ شماره ۶۸۱/۱۰۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ و با توجه به نامه شماره ۲۵۳۰۳/۱۴۰۲/دش مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ دبیر کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه پنجاه و هشتمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد منصوب می‌شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام کنید. امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.»

دکتر سعید جاودان سیرت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد

«باسلام ؛ پیرو ابلاغ شماره ۱۵۲۸/۱۰۰ مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ و با توجه به نامه شماره ۲۵۳۰۳/۱۴۰۲/دش مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ دبیر کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه پنجاه و هشتمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام کنید. امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.»

کد خبر 6050367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرشاد رضایی IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 0
      دکتر جاودان سیرت از متخصصان نخبه کشوری و فرمانده جبهه سلامت در دوران اوج کرونا بود که معاینات و معالجات ایشان جان هزاران نفر رو از مرگ نجات داد..
    • علی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 0
      آرزوی موفقیت و بهروزی برای روسای دانشگاه شهرکردویاسوج انشاالله که سرافراز باشید