۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳

رئیس سازمان بسیج رسانه استان‌ همدان خبر داد؛

کسب رتبه برتر نهمین جشنواره ابوذر توسط خبرنگار همدانی

کسب رتبه برتر نهمین جشنواره ابوذر توسط خبرنگار همدانی

همدان-رئیس سازمان بسیج رسانه استان‌همدان گفت: در نهمین دوره جشنواره ابوذر سمیرا گمار از استان همدان رتبه اول در بخش یادداشت و سرمقاله را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر قوامی مشفق گفت: آئین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور عصر پنجشنبه ۱۷ اسفندماه در مراسمی با حضور سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مرتضی کارآموزیان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تربیتی میثاق با شهدا - شهید مریم فراهانیان آبادان برگزار شد.

وی ادامه داد: رسانه‌ای ابوذر یکی از جشنواره‌های فاخر در حوزه رسانه و فعالان این عرصه به شمار می‌رود، از آنجا که هر ساله خبرنگاران همدانی در این جشنواره کشوری حائز رتبه‌های برتر بوده‌اند این بار نیز در نهمین دوره از برگزاری این جشنواره سمیرا گمار از استان همدان رتبه اول در بخش یادداشت و سرمقاله را کسب کرد.

قوامی مشفق یادآور شد: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار شد.

وی افزو د: «مهار تورم رشد تولید»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه‌های عمل»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی (عفاف و حجاب)» و «رسانه و گروه‌های جهادی» از محورهای نهمین دوره از این جشنواره ملی بود.

کد خبر 6050379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha