۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۳۸

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

طرح تفصیلی سرعین نیاز به بازنگری دارد/سرعین در کانون توجه مسئولان

طرح تفصیلی سرعین نیاز به بازنگری دارد/سرعین در کانون توجه مسئولان

سرعین- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تفصیلی شهر سرعین نیاز به بازنگری دارد تا موانع و مشکلات برطرف و این شهر به صورت شایسته توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری عصر شنبه در مراسم آغاز عملیات احداث پل کمربندی سرعین، اظهار کرد: بعد از گذشت 45 سال ملت ایران با حضور باشکوه در انتخابات عاقبت بخیر شد تا به دنیا ثابت کند که این نظام و دستاوردهای آن جاودانه و ماندگار است.

وی با قدردانی از حضور سپاه در عرصه‌های مختلف عمرانی و خدماتی به نفع مردم و برای نشان دادن کارآمدی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ورود سپاه در عرصه‌های مختلف از بخش عمرانی گرفته تا تولید بنزین و سایر بخش‌ها، نشان روشنی از حرکت قابل تحسین این نیروی ارزشی است که انقلاب را از لغزشگاه‌های مختلف در امان نگه داشته است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به حضور قرارگاه خاتم‌الانبیا در احداث پل کمربندی سرعین اشاره کرد و گفت: برای احداث این پل بعد از سال‌ها تعلل منابع خوبی در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود قرارگاه خاتم‌الانبیا با سرعت و کیفیت این پروژه را اجرایی و عملیاتی کند.

بدری به پشتیبانی شورا و شهرداری از روند احداث این پروژه قدردانی کرد و افزود: با بازنگری طرح تفصیلی شهر سرعین بسیاری از مشکلات برطرف و کاربری جدید با ارزش افزوده بیشتر در اراضی داخل شهری مشخص و معین خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری باید برای احداث یک بوستان بزرگ در این شهر تلاش کرده و در کنار آن امکانات رفاهی را برای مسافران و گردشگران به ویژه سرویس‌های بهداشتی و کمپینگ اقامتی را ارتقا دهند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم ما باید عادلانه از امکانات و خدمات شهری بهره‌مند شده و در سرعین باید کار خاص با همراهی و تعصب ویژه سرعینی‌ها انجام شده تا بتوان این شهر گردشگری را که در کشور بی‌نظیر است، در عرصه‌های مختلف معرفی کرد.

کد خبر 6050710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha