۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۰:۳۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان خبر داد؛

لزوم پرداخت تسهیلات به متقاضیان واحدهای تولیدی در کردستان

لزوم پرداخت تسهیلات به متقاضیان واحدهای تولیدی در کردستان

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار کردستان بر لزوم پرداخت تسهیلات به متقاضیان توسط بانک‌ها تاکید کرد وگفت: بانک‌ها موسسات خدماتی هستندکه از مهمترین رسالت‌های آنها پرداخت تسهیلات به متقاضیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نوری شامگاه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در بخش صنعت و معدن استان کردستان فعالیت دارند که ۷,۰۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اعلامی برای بخش صنعت استان بوده است.

وی بیان کرد: در سال جاری از این میزان سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته و از این میزان نیز تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان بر لزوم پرداخت تسهیلات به متقاضیان توسط بانک‌ها تاکید کرد و گفت: بانک‌ها مؤسسات خدماتی هستند که از مهمترین رسالت‌های آنها پرداخت تسهیلات به متقاضیان است.

نوری توسعه کردستان را مستلزم حمایت درست دانست و تصریح کرد: حمایت به موقع و درست باعث توسعه و پیشرفت کردستان می‌شود.

وی از تغییر رویکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از سال آینده خبر داد و گفت: در این کارگروه به موضوعاتی که در توسعه زیرساخت‌های مرزی، صنعتی و گردشگری اثرگذارند، پرداخته می‌شود.

بختیار خلیقی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان نیز از برگزاری ۲۱۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد و اضافه کرد: در این کارگروه یک‌هزار و ۸۸۵ پرونده بررسی و در نهایت سه هزار و ۳۲۸ مورد تصویب شده‌اند.

کد خبر 6050836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha