۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

«سه فراکسیون سیاسی» مجلس دوازدهم از نگاه رسایی

«سه فراکسیون سیاسی» مجلس دوازدهم از نگاه رسایی

منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم، ترکیب سیاسی مجلس آینده را پیش‌بینی کرد.

حجت‌الاسلام «حمید رسایی» منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آرایش سیاسی مجلس آینده اظهار کرد: پیش‌بینی من آن است که در مجلس دوازدهم، سه فراکسیون سیاسی شکل بگیرد.

وی افزود: قاعدتاً طیفی از نمایندگان مجلس دوازدهم، گرایش اصلاح‌طلبی و تمایل به دولت قبل دارند که این طیف، یک فراکسیون جداگانه تشکیل خواهند داد.

رسایی ادامه داد: برخی نمایندگان هم نسبت به محمدباقر قالیباف تمایل دارند که قاعدتاً این طیف هم یک فراکسیون مجزا در مجلس بعدی تشکیل خواهند داد.

منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم افزود: برخی نمایندگان مجلس دوازدهم نیز که به تازگی به مجلس راه یافته‌اند، در پی تحول و منتقد وضع موجود هستند که آن‌ها هم یک طیف جداگانه خواهند بود؛ این طیف قاعدتاً نسبت به مواضع هر دو طیف مقابل خود، موضع انتقادی خواهد داشت.

رسایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام طیف، اکثریت نمایندگان مجلس دوازدهم را تشکیل خواهند داد گفت: از الان مشخص نیست که کدام طیف، فراکسیون اکثریت مجلس را تشکیل خواهد داد.

کد خبر 6051361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      6 5
      سلام تجربه ثابت کرده هر چه نمایندگان باهم متحدتر باشندقوانین بهتری وصل میکنند
      • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
        2 0
        اتفاقا بر عکس یکدستی همیشه مشکل ساز بوده و خواهد بود دیدگاههای انتقادی باید در مجلس حضور فعال داشته باشند مهم نیست هم کدام جناح و حزب باشند اما باعث بررسی بهتر و کیفی تر قوانین خواهیم بود و نتیجه هم قطعا واسه کشور و نظام مفیدتر خواهد بود
    • فریاد IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      2 1
      ترا به هرکس می پرستین اقای رسایی حرف های تفرقه بر انگیز را کنار بگذارید وحدت و همدلی امروز نیاز کشور است مردم زندگی سختی دارند تنها راه وحدت نیرو های انقلاب است و انقلابی است
    • عابد IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      3 0
      رسایی: متخصص فرهنگ اسلامی(ضد بی‌بند و باری و هرزگی) و سیاست اسلامی(ضد فامیل بازی و کیف کشی) و اقتصاد اسلامی(ضد فساد قبیلگی و جناحی و حامی تثبیت نرخ ارز و از آقایی انداختن دلار و تقویت پول ملی)
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 2
      قانون ممنوعیت توسعه شهرها از،ضلع خروجی کمربندی ایین نامه ایمنی راه‌ها دوره خاتمی بزرگترین مانع توسعه شهر هاست عامل گرانی زمین ومسکن است که مجلس جدید باید با لغو آن زمینه توسعه را فراهم کند
    • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 2
      از هم اکنون مجلس دوازدهم آغاز نشده دعوی برای هیئت رئیسه سال اول شروع شد آقای رسایی بنده و خانواده ام به جنابعالی رای داده ایم عزم خود را جزم نموده مشکلات کشور بویژه اقتصادی و مفاسد احتمالی را با قانون گذاری و نظارت پیگیری نمایید..
    • طلبه قم IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      2 0
      بزار اعتبار نامه ات تصویب بشه بعد حرف بزن تو‌کلا از همه انتقاد داری ما تا حالا ندیدم یکبار زبانت بچرخه برای تشکر