۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۴۲

استاندار خوزستان:

بهبود رتبه آموزشی خوزستان مستلزم یک آسیب شناسی جامع است

بهبود رتبه آموزشی خوزستان مستلزم یک آسیب شناسی جامع است

اهواز- استاندار خوزستان بر بهبود رتبه آموزشی استان تاکید کرد و گفت: بهبود رتبه آموزشی خوزستان مستلزم یک آسیب شناسی جامع است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: امید است با برنامه‌ریزی مناسب و منسجم از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، رتبه آموزشی خوزستان در کشور تغییر یابد.

وی افزود: بهبود رتبه آموزشی خوزستان مستلزم یک آسیب شناسی جامع است به ویژه در مناطقی است که معدل آنها پایین‌تر از میانگین استانی است.

حسینی محراب ادامه داد: این آسیب شناسی باید همه بخش‌ها را مانند دانش آموزان، والدین، معلمان، تجهیزات و زیرساخت‌ها در بر گیرد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از معلمان ما در برخی مناطق از جوانان هستند، لازم است تمهیداتی در دستور کار قرار گیرد تا پیشکسوتان و اساتید خبره آموزشی برای این افراد دوره‌های ضمن خدمت و آموزشی برگزار کنند تا انتقال تجربیات بین معلمان صورت گیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: از مسؤولان خواسته شده تا برنامه کمّی هر مدرسه را برای رشد علمی تعیین کنند و برای تحقق آن نظارت و کنترل لازم را داشته باشند تا رتبه آموزشی استان ارتقا داشته باشد.

کد خبر 6051606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha