۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۱۵

فرماندار ویژه ورامین خبر داد؛

تداوم رصد قیمت کالاهای اساسی تا پایان ماه رمضان در ورامین

تداوم رصد قیمت کالاهای اساسی تا پایان ماه رمضان در ورامین

ورامین- فرماندار ویژه ورامین از تداوم رصد قیمت کالاهای اساسی تا پایان ماه رمضان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار ورامین که با حضور حسن فیروزی معاون برنامه‌ریزی و توسعه و رؤسای ادارات و نهادها در محل فرمانداری ویژه شهرستان ورامین برگزار شد گفت: سه هزار و ۹۳۸ بازرسی از ابتدای سال جاری تاکنون از سطح صنوف ورامین انجام شده است.

وی گفت: در ماه جاری ۲ واحد خواربار فروشی و ۳ واحد پروتئینی به علت گران‌فروشی و عدم رعایت بهداشت و ۱۲ واحد نانوایی به علت کم فروشی و فروش اجباری به تعزیراتی حکومتی معرفی شدند و باید این بازرسی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان با قدرت انجام گیرد.

فرماندار ویژه ورامین با اشاره به توزیع اقلام تنظیم بازار در سطح شهرستان گفت: از ابتدای سال تا کنون دو هزار و ۲۲۹ تن برنج تنظیم بازار و در ۳ ماهه اخیر ۴۳۷ تن مرغ منجمد ،۸۰۰ تن شکر ،۳۷ تن گوشت منجمد و ۷ تن گوشت گرم در سطح شهرستان ورامین توزیع شده است.

درویشی در ادامه از افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بهاره به همت اتاق اصناف و اداره صمت در شهرستان ورامین خبر داد و افزود: تمهیدات لازم جهت تأمین میوه شب عید توسط اتحادیه میوه و تره بار دیده شده است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به این مراکز خریدهای شب عید و ماه مبارک رمضان خود را انجام دهند.

کد خبر 6054679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha