۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۳۶

ماکرون : برای جلوگیری از پیروزی روسیه هر کاری می‌کنیم

ماکرون : برای جلوگیری از پیروزی روسیه هر کاری می‌کنیم

رییس جمهور فرانسه گفت که شرایط فعلی را مساعد برای مذاکرات صلح اوکراین نمی بیند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رییس جمهور فرانسه بار دیگر در موضعی ضد روسی از احتمال استقرار نظامیان ناتو در اوکراین گفت.

«امانوئل ماکرون» رییس‌جمهور فرانسه در مصاحبه ای گفت که پاریس آماده اتخاذ هر تصمیم لازم برای جلوگیری از پیروزی روسیه است.

رییس جمهور فرانسه با رد اظهارات «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک های جهان درباره مذاکرات صلح گفت که در این مرحله هیچ فرصتی برای مذاکره با کرملین نمی بیند.

پس از این نشست درباره اوکراین که ۲۶ فوریه در پاریس برگزار شد؛ امانوئل ماکرون، رییس‌جمهور فرانسه اعلام کرد که شرکت کنندگان اعزام نیروهای زمینی به اوکراین را در نظر گرفته اند. اگرچه در این موضوع اتفاق نظر حاصل نشد، اما او فضا و زمینه را برای چنین سناریویی در آینده باز گذاشت. پس ازنشست اکثر کشورهای شرکت کننده اعلام کردند که هیچ برنامه ای برای اعزام نیرو به اوکراین برای جنگ با روسیه ندارند.

کد خبر 6055772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Abasreza IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      0 0
      کشورهای غربی با در دست داشتن شورا امنیت و سازمان ملل در مناقشات بین کشورها از هر طرفی که دوست داشته باشند از هیچ کمکی کوتاهی نکرده و هر انچه که انها فکر میکنند همه باید تایید کنند مثل جنگ روسیه و اوکراین یا جنگ اسراییل یا جنگ عراق و افغانستان و یمن آیا دست آوردی برای منطقه و کشورها و دنیا داشت؟