۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸

فرماندار فومن تاکید کرد؛

ضرورت آمادگی دستگاه‌های مسوول برای خدمات‌رسانی در تعطیلات نوروز

ضرورت آمادگی دستگاه‌های مسوول برای خدمات‌رسانی در تعطیلات نوروز

فومن- فرماندار فومن بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های مسوول برای خدمات‌رسانی در تعطیلات نوروز تاکید کرد و گفت: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در اولویت برنامه‌های نوروزی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز مرجانی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به مهم‌ترین موضوعات اداری، عمرانی و فرهنگی شهرستان اظهار کرد: با توجه به پایان رسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با مشارکت گسترده مردم شهرستان فومن رتبه دوم استان را کسب کرد که جای قدردانی دارد.

فرماندار فومن بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های مسؤول برای خدمات‌رسانی در تعطیلات نوروز تاکید کرد و افزود: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در اولویت برنامه‌های نوروزی قرار دارد.

مرجانی بحث کشاورزی را اولویت شهرستان عنوان کرد و گفت: ظرفیت‌های فومن باید با همدلی و اتحاد مدیران، مورد استفاده قرار گیرد لذا این امر نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مرتبط با یکدیگر است.

فرماندار فومن با بیان اینکه بحث سردهنه ها و آبیاری باید کانون توجه باشد و حفظ انفال و منابع طبیعی به ویژه در ایام تعطیلات باید مدنظر قرار گیرد، گفت: خدمات رسانی به مردم باید همیشه در اولویت همه مسؤولان باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت خدمات رسانی در ایام تعطیلات نوروزی و قطع نشدن خدمت رسانی به مراجعین به بانک‌ها در تعطیلات نوروزی مورد تاکید است، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی می‌بایستی با تعیین کشیک نه تنها خدمات رسانی کنند بلکه بتوانند در صورت بروز حوادث احتمالی در کوتاه‌ترین زمان مشکلات مردم را رفع کنند.

وی بر اهمیت حضور آگاهانه مدیران در محل خدمت و توجه به اموال و حفاظت از دارایی‌های سازمانی، تاکید کرد و ادامه داد: مراقبت و هشیاری مدیران به ویژه در بحث کشیک ادارات بسیار با اهمیت است.

کد خبر 6056288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha