۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹

رییس آموزش و پرورش نیشابور:

نیشابور آماده اسکان میهمانان نوروزی شد

نیشابور آماده اسکان میهمانان نوروزی شد

نیشابور- رییس آموزش و پرورش نیشابور از آمادگی کامل ارایه اسکان به مسافران و زائران نوروزی در مدارس این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی قاضی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۶ مدرسه و ۲ مراکز رفاهی در کنار ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها در شهرستان نیشابور برای اسکان میهمانان نوروزی و زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه‌السلام) در نظر گرفته شده است.

رئیس آموزش و پرورش نیشابور افزود: ۱۳ مدرسه درجه یک با ۱۵۱ اتاق، و سه مدرسه درجه دو با ۲۴ اتاق و دو مرکز رفاهی با ۴۶ سوئیت برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

وی بیان کرد: با توجه به مجاورت شهرستان نیشابور با مرکز استان، ظرفیت واحدهای اقامتی ادارات در سطح شهرستان برای آمادگی اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است که بر این اساس اردوگاه باغرود، دانشگاه‌ها، اماکن زیارتی و سایر ادارات و دستگاه‌ها برای خدمات پیش‌بینی شده است.

قاضی یادآور شد: مدارس برای اسکان مسافران به تجهیزاتی از قبیل یخچال، تلویزیون، لوازم گرمایشی، پتو، فرش، حمام و سایر امکانات رفاهی مجهز شده‌اند و درمانگاه فرهنگیان نیز در خدمت زائرین و مسافران است. همچنین پیش بینی‌های لازم جهت ارائه غذای با کیفیت بالا با تخفیف به فرهنگیان و مسافران عزیز انجام شده است.

رئیس آموزش و پرورش نیشابور عنوان کرد: برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران علی ابن موسی الرضا (علیه‌السلام) تمامی مسوولان امکانات خود را در شهرستان نیشابور بسیج کرده‌اند و تابلوهای تبلیغاتی جهت محل‌های اسکان نصب شده است.

کد خبر 6056292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha