۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴

امام جمعه اهل تشیع تایباد:

خدمت با صداقت و کریمانه خواسته مردم از مدیران است

خدمت با صداقت و کریمانه خواسته مردم از مدیران است

تایباد- امام جمعه اهل تشیع تایباد گفت: مدیر باید کریمانه، خاضعانه و با صداقت خدمت کند و این در واقع خواسته مردم است.

حجت الاسلام حسین ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اخلاق در جامعه به دو بخش بهشتی و جهنمی تقسیم بندی می‌شود و انسان هم مختار برای انتخاب است. البته لااکراه فی الدین به معنای انتخاب عقیده و نه مساله اعمال است.

امام جمعه اهل تشیع تایباد افزود: چند چیز محیط ماه مبارک رمضان را در اجتماع و خانواده تخریب می‌کند، دروغ انسان را ارزش ساقط می‌کند و همه اعمال انسان را می‌سوزاند.

وی گفت: غیبت دومین عامل‌برای از بین رفتن محیط ماه مبارک رمضان است. جامعه اگر گرفتار غیبت و سخن چینی شد، بهم می‌ریزد.

ملکی بیان کرد: نگاه آلوده به شهوت هم عامل دیگری برای از بین رفتن محیط است، چشم پاک و زبان پاک و در کنار آن قسم به دروغ هم جامعه را به سمت اخلاق شیطانی سوق می‌دهد و وظیفه ما است که با این عوامل مبارزه کنیم زیرا اگر چنین کردیم، در پایان رمضان نورانیت دل را احساس خواهیم کرد.

امام جمعه اهل تشیع تایباد با اشاره به پایان سال در توصیه به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: مدیران باید در خدمت به جامعه با دقت بیشتری عمل کنند. حضرت علی (ع) در آخرین لحظات عمر خود فرمودند؛ «توصیه می‌کنم به تقوای الهی و نظم امور» هر دو موضوع برای مدیریت جامعه و زمان بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: مدیر باید کریمانه، خاضعانه و با صداقت خدمت کند، چرا که این خصوصیات اخلاقی باعث می‌شود تا دل‌ها را جذب کند، خصوصاً در مقابل افراد کف جامعه باید با تواضع رفتار کند.

کد خبر 6057030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha