۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴

هنر یکی از عرصه‌های مناسب در معرفی مفاهیم قرآنی است

هنر یکی از عرصه‌های مناسب در معرفی مفاهیم قرآنی است

اصفهان-قائم مقام خادمیاران شهدای کشور گفت: هنر یکی از عرصه‌های مناسب در معرفی مفاهیم قرآنی است و در عرصه هنر که زبان شیوا و ماندگاری است باید فعالیت‌های قرآنی را به منصه ظهور رساند.

مهدی حاجیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اظهار کرد: کیفیت فعالیت‌ها برای ترویج مفاهیم قرآن خوب است اما تا وضعیت مطلوب به لحاظ کیفیت و کمیت فاصله داریم.

وی ادامه داد: باید فعالیت‌ها با نوآوری و جوان‌پسندانه باشد و نیاز است که به صورت گسترده این اقدامات توسط نهادهای مختلف انجام گیرد.

قائم مقام خادمیاران شهدای کشور با اشاره به اینکه هنر یکی از عرصه‌های مناسب در معرفی مفاهیم قرآنی است، تصریح کرد: در عرصه هنر که زبان شیوا و ماندگاری است باید فعالیت‌های قرآنی را به منصه ظهور رساند.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر نخبگان و خبرگان طرح‌های بسیارزیبایی را اجرایی کردند، گفت: طرح‌های مختلفی از جمله ساخت انیمیشن برای مفاهیم احکام انجام شده که امیدواریم این دسته از اقدامات ترویج پیدا کند.

حاجیان معتقد است که نهادها و سازمان‌ها در سال‌های آینده با حمایت از جوانان که صاحب نظر و فکر هستند می‌توانند به این مهم دست پیدا کنند.

وی با اشاره به طرح مسطورا گفت: همه مردم به ویژه جوانان تشنه مفاهیم قرآنی هستند و اعتقاد داریم که ماندگاری امام و شهدا در تاریخ به دلیل پیروی از مفاهیم قرآنی بوده است.

کد خبر 6057272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha