۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۰۰

دستیار استاندار تهران خبر داد؛

ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» در استان تهران/۴ دستیار معرفی شد

ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» در استان تهران/۴ دستیار معرفی شد

تهران- دستیار استاندار تهران با تاکید بر اهمیت مردمی سازی، از ایجاد شبکه«دستیار مردمی سازی» فرمانداری های این استان خبر داد و گفت: تاکنون چهار فرمانداری نسبت به معرفی دستیار اقدام کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مسگریان عصر یکشنبه با تاکید بر اهمیت مردمی سازی، از ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» در فرمانداری‌های استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طی اعلام‌های قبلی و برنامه ریزی های صورت گرفته چهار شهرستان بهارستان، فیروزکوه، پاکدشت و ملارد نسبت به معرفی دستیار اقدام کرده اند.

دستار استاندار تهران با بیان اینکه نقش مردم در انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است افزود: این اهمیت تا جایی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با پیگیری امام راحل، کمیته امداد و جهاد سازندگی که از ارگان‌های مردم نهاد بودند تشکیل شدند.

مسگریان خطاب به فرمانداران استان تهران عنوان کرد: از فرماندارانی که تاکنون نسبت به معرفی «دستیار مردمی سازی» اقدام نکرده اند می‌خواهیم در کوتاه‌ترین زمان، گزینه‌های مورد نظر را جهت ایجاد ساختار مردمی، از بین حلقه‌های میانی و نخبگان انتخاب و معرفی کنند.

وی در ادامه با تشریح جزئیات بیشتر این اقدام گفت: هدف اصلی ایجاد این شبکه حل مشکلات مردم با کمک خود مردم است و در این فرآیند دستیاران معرفی شده از سوی فرمانداران، با بکار گیری حلقه‌های میانی و گروه نخبگان و اتصال آنها به فرمانداری‌ها و تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز این اقدام را انجام می‌دهند.

دستیار استاندار تهران کاهش ناکارآمدی را یکی از دستاوردهای این اقدام دانست و اظهار کرد: هدف نهایی ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» افزایش رضایتمندی مردم می‌باشد که با یاری خداوند و تلاش فرمانداران و دستیاران معرفی شده، این امر محقق خواهد شد.

مسگریان در ادامه از دیدار با «دستیار مردمی سازی» چهار فرمانداری بهارستان، فیروزکوه، پاکدشت و ملارد خبر داد و گفت: در این دیدار عملکرد دستیاران در موضوع امر مردمی سازی بررسی و حول اجرای این شیوه نامه تبادل اطلاعات صورت گرفت.

کد خبر 6057591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha