۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۵۴

استاندار سمنان:

استان سمنان آماده اسکان و پذیرایی ۵۰ هزار مسافر و زائر است

استان سمنان آماده اسکان و پذیرایی ۵۰ هزار مسافر و زائر است

سمنان- استاندار سمنان از آمادگی کامل استان برای اسکان و پذیرایی از ۵۰ هزار مسافر و زائر طی ایام نوروز خبر داد و گفت: ۶۹ روستا و شهر گردشگر پذیر استان میزبان مسافران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب دوشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه استان آماده اسکان و پذیرایی از ۵۰ هزار مسافر و زائر است، ابراز داشت: ۶۹ روستا و شهر هدف گردشگری در سطح استان آماده پذیرایی از مسافران هستند.

وی افزود: ۳۲ فروشگاه و نمایشگاه صنایع دستی طی ایام تعطیلات نوروز آماده معرفی و ارائه محصولات و صنایع دستی استان به مسافران، گردشگران و زائران است.

استاندار سمنان با تقدیر از زیباسازی و بهسازی ورودی شهرها توسط شهرداری‌های استان، ابراز داشت: این اقدام فرصت خوبی برای جذب مسافران و ماندگاری آنها می‌شود.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: طی ایام تعطیلات نوروز ۷۴ پایگاه اطلاع رسانی، ۲۷ موزه و ۲۰ نوروز گاه برای مسافران، گردشگران و زائران در استان سمنان آماده سازی شده است.

وی افزود: ۱۳۲ مدرسه با بیش از یک هزار و ۱۰۰ کلاس درس با ظرفیت شبانه روزی اسکان پنج هزار و ۵۰۰ نفر و ۱۲ زائر سرا نیز با اسکان شبانه روزی دو هزار نفر ارائه خدمات به مسافران خواهند داشت.

کد خبر 6058315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha