۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۰۳

گفت و گوی مهر؛

فومن آماده استقبال از مسافران نوروزی است

فومن آماده استقبال از مسافران نوروزی است

فومن- فرماندار فومن از فعالیت بیش از ۷۰۰ واحد اقامتی گردشگری این شهرستان همزمان با ایام نوروز خبر داد و گفت: فومن آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

فرامرز مرجانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: شهرستان فومن از ظرفیت‌های گردشگری بسیار خوبی برخوردار است.

وی از آماده بودن شهرستان برای میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد و افزود: ۷۰۴ واحد اقامتی و گردشگری که از این تعداد ۸ هتل، ۳ هتل آپارتمان و یک مجتمع گردشگری فعال هستند در ایام نوروز آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

مرجانی با اشاره به اینکه ۳ مهمان پذیر و ۶۵۵ واحد خانه مسافر در شهرستان وجود دارد، اضافه کرد: ۱۴ اقامتگاه بوم گردی و یک اقامتگاه سنتی نیز در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

وی گفت: تعداد ۷۰۴ واحد گردشگری شامل ۲۰۸۹ اتاق و مجموع ۵۷۹۰ تخت به خدمات رسانی به مسافران اختصاص داده شده است.

فرماندار فومن ابراز امیدواری کرد مسافران با اقامت و گردش در شهرستان فومن خاطره‌ای شیرین از این شهرستان با خود به یادگار ببرند، گفت: در همین راستا همه دستگاه‌های خدمات رسان و اصناف مهیای استقبال از مسافران هستند.

مرجانی با اشاره به اینکه با توجه به مقارن بودن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان مسافران در خصوص حفظ شعائر دینی و مراعات حال مردم روزه دار، همکاری لازم را داشته باشند، افزود: مراکز گردشگری و پذیرایی نیز با حفظ شئونات ماه مبارک رمضان به مسافران و گردشگران خدمات رسانی کنند.

کد خبر 6058349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha