۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸

فرماندار خاش:

خاش آماده استقبال از مسافران نوروزی است

خاش آماده استقبال از مسافران نوروزی است

خاش- فرماندار خاش گفت: تمهیدات لازم برای استقبال از نوروز و خدمات دهی به مهمانان نوروزی در این شهرستان اندیشیده شده و براین أساس آماده استقبال از مسافران عید نوروز هستیم.

صاحب گل صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: ۱۰ کمیته برای خدمات دهی به مسافران نوروزی و شهروندان فعال شده و هماهنگی‌های لازم برای رفع مشکلات صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: هشت مکان برای اسکان مسافران پیش بینی شده و علاوه بر آن مهمان سرای ادارات و نهادها نیز آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

فرماندار خاش تصریح کرد: معرفی آثار تاریخی و گردشگری و طبیعت گردی خاش و نیزعرضه محصولات صنایع دستی، کشاورزی و گیاهان دارویی مورد تأکید بوده و همه مسؤولان دست اندرکار پای کار هستند.

مقام عالی دولت در خاش افزود: تشکیل ستادهای فرعی در بخش‌ها، نظارت بر نحوه توزیع و قیمت کالاها، بازدید از رستوران‌ها، استقرار و آماده باش پایگاه‌های اورژانس و هلال احمر، تعیین کشیک‌ها و تجهیز مدارس به منظور اسکان مهمانان نوروزی، راه اندازی کمپ و برپایی سیاه چادر (گدام) برای اسکان مسافران و آماده سازی مساجد بین راهی با همکاری و هماهنگی اعضای ستاد تسهیلات نوروزی از جمله موارد مصوب و مورد تاکید در نشست اعضای ستاد تسهیلات خدمات سفر خاش است.

فرماندار خاش در ادامه بر ضرورت معرفی آداب و رسوم شهرستان به مسافران نوروزی، پذیرایی از مسافران، اجرای موسیقی سنتی و ایجاد جاذبه‌های تفریحی از جمله امکان عکس گرفتن با پوشاک سنتی در محل سیاه چادرها و ایجاد شادی و نشاط در مسافران نوروزی در سیاه چادرها (گدام) و کمپ‌های گردشگری تاکید کرد.

صالحی ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام پیش رو احتمال بارش باران در منطقه وجود دارد، ستاد مدیریت بحران شهرستان نیز در این ایام فعال خواهد بود.

کد خبر 6058666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha