۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۲۶

مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمانشاه خبر داد؛

برپایی بزرگترین نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی در کرمانشاه

برپایی بزرگترین نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از برپایی بزرگترین نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی در محوطه تاریخی طاق‌بستان کرمانشاه خبرداد.

داریوش فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ صنایع‌دستی و سوغات در ورودی محوطه تاریخی طاق‌بستان به مناسبت عید نوروز افتتاح شد.

وی افزود: این نمایشگاه ۳۴ غرفه دارد که در آن حدود ۴۰ هنرمند از کرمانشاه تولیدات خود را در معرض نمایش و عرضه قرار داده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: گلیم‌بافی، گیوه‌بافی، چرم، میناکاری، ابزارآلات فلزی، البسه‌محلی، جاجیم‌بافی، نمد، ارغوان، سفال و سرامیک، سوخت روی چوب و… از جمله رشته‌هایی است که در این نمایشگاه عرضه شده است.

فرمانی هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی صنایع‌دستی کرمانشاه و کمک به فروش هنرمندان صنایع‌دستی عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه در اولین روز فعالیت خود مورد استقبال خوب گردشگران قرار گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه با بیان اینکه این نمایشگاه در ایام نوروز از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ شب پذیرای گردشگران نوروزی خواهد بود، عنوان کرد: نمایشگاه بزرگ صنایع‌دستی طاق‌بستان تا پایان تعطیلات نوروز دایر خواهد بود.

وی اعلام کرد: در محل راه‌آهن کرمانشاه نیز دو غرفه صنایع‌دستی در رشته‌های احجام‌چوبی و چرم‌دوزی برپا شده‌است.

کد خبر 6059923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha