۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۲۶

استاندار سمنان:

حضور مسافران نوروزی در استان سمنان ۳ درصد رشد داشت

حضور مسافران نوروزی در استان سمنان ۳ درصد رشد داشت

سمنان- استاندار سمنان از رشد سه درصدی مسافران نوروزی در استان خبر داد و گفت: تا این لحظه عملکرد ستاد خدمات تسهیل سفر مطلوب بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی پیش از ظهر آدینه در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان در سال ۱۴۰۳ به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه حضور مسافران نوروزی در استان با رشد سه درصدی همراه بوده است، ابراز داشت: این در حالی که در تصادفات فوتی با کاهش آمار مواجه هستیم.

وی ضمن بیان اینکه حتی فوت یک هموطن نیز در محورهای مواصلاتی استان سمنان برای همه ما دردناک است، افزود: امیدواریم با رعایت اصول رانندگی از سوی رانندگان و ارائه خدمات بهتر توسط دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط تصادفات فوتی اضافه نشوند.

استاندار سمنان خدمات ارائه شده توسط ستاد تسهیل خدمات سفر را مطلوب خواند و ابراز داشت: تا به این لحظه عملکرد مطلوب و خوبی در استان از سوی این ستاد وجود داشته است.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه‌های مختلف خدمات سفر از جمله اسکان، امنیت زائران و مسافران، خدمات به زائران، جایگاه‌های سوخت و مباحث بهداشتی و درمانی در سطح استان مشکلی وجود نداشته است.

وی افزود: با افزایش تلاش‌ها و اقدامات در روزهای آتی، سعی خواهیم کرد تا خادم و خدمتگزار خوبی به مسافران و زائران و البته هم استانی‌های عزیز استان باشیم.

کد خبر 6060311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha