۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۲۵

مدیرکل راهداری بوشهر خبر داد؛

لزوم خودداری از سفرهای غیرضروری در جاده‌های استان بوشهر

لزوم خودداری از سفرهای غیرضروری در جاده‌های استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: هم استانی‌ها و مسافران نوروزی از تردد غیر ضروری در محورهای استان پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان بوشهر که موجب لغزندگی جاده‌ها می‌شود، اظهار داشت: با توجه به پیش بینی تشدید بارش و احتمالاً سیلاب در برخی نقاط استان یا برخورد صاعقه در محورهای روستایی و کوهستانی، از ترددهای غیر ضروری اجتناب شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: اکنون همه محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آن به صورت روان جریان دارد.

وی افزود: تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران جاده‌ای است، ضمن اینکه هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت یا نرم افزار موبایلی ۱۴۱ از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و سایر خدمات جاده‌ای مطلع شوند.

اخترشناس درباره آخرین آمار ترددهای جاده‌ای درون استان در طرح نوروزی هم بیان کرد: از ۲۵ اسفند و همزمان با طرح نوروزی تا ۴ فروردین، سامانه‌های تردد شمار بیش از ۵ میلیون و ۸۴۰ تردد خودرو در جاده‌های درون استان ثبت کردند که نسبت به سال قبل ۱.۴۳ درصد افزایش داشته است.

وی درباره ترددهای ورودی و خروجی استان هم اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته ۴۶۹ هزار خودرو وارد استان شده و ۴۲۸ هزار خودرو نیز خارج شده است.

کد خبر 6061295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha