۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۴۹

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت و گو با مهر:

شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌ «زندگی با آیه ها» حمایت می کند

شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌ «زندگی با آیه ها» حمایت می کند

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما نیز از طرح «زندگی با آیه ها»که همه دستگاه ها در آن مشارکت دارند حمایت می کنیم که کار بسیار موثر و مفیدی است.

حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص طرح «زندگی با آیه ها» گفت: فعالیت‌های قرآنی از هر نوعی که البته مورد تأیید علمای ما از گذشته بوده هیچ اشکالی ندارد.

وی ادامه داد: تنوع در فعالیت‌های قرآنی می‌تواند مؤثر باشد. به طور مثال انواع مسابقاتی که سازمان اوقاف اعم از حفظ، قرائت و تجوید برگزار می‌کند، مورد تأیید است.

حجت الاسلام خسروپناه افزود: طرحی هم که سازمان تبلیغات اسلامی در قالب «زندگی با آیه‌ها؛ مسطورا» اجرا می‌کند نیز ارزنده و اثربخش است؛ چراکه تعدادی از آیات که کاربرد بیشتری در زندگی انسان‌ها دارد با محوریت برخی از آثار رهبرمعظم انقلاب مشخص و معرفی شده‌اند. خوشبختانه این طرح به صورت گسترده در حال انجام است و دستگاه‌های مختلف مشارکت دارند. طرح زندگی با آیه‌ها ارزنده و اثر بخش است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر هجمه‌های بی شمار دشمنان اظهار داشت: البته تنها با یک طرح نمی‌توان به مقابله با جریانات ضدفرهنگی و تهاجم فرهنگی پرداخت، اما قطعاً اثرگذار است. ما در شورای عالی انقلاب فرهنگی از هر طرحی که موجب توسعه معرفتی قرآن کریم از سوی سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی شود، حمایت می‌کنیم.

وی در پایان ادامه داد: این طرح که همه دستگاه‌ها در آن مشارکت دارند ما نیز از آن حمایت می‌کنیم که کار بسیار مؤثر و مفیدی است.

کد خبر 6061914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha