۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۲۵

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

ارزیابی شاخص‌ سیستم آموزشی عملکرد کیفیت خدمات‌دهی را ارتقا می‌دهد

ارزیابی شاخص‌ سیستم آموزشی عملکرد کیفیت خدمات‌دهی را ارتقا می‌دهد

اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ارزیابی شاخص‌های عملکرد ارتقای کیفیت خدمات‌دهی در سیستم آموزش و پرورش استان اردبیل را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه آسیب شناسی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی اداره کل اظهار کرد: بررسی و ارزیابی شاخص‌های عملکردی در نظام اداری موجب ارتقای کیفیت خدمات دهی و همچنین شناسایی و رفع نقاط ضعف خواهد شد.

وی افزود: بحث ارزیابی عملکرد اداره در شاخص‌های عمومی و اختصاصی در دو سطح ملی و استانی بیانگر اهمیت این ارزیابی بوده و لازم است کلیه همکاران با حساسیت بالایی موضوع را پیگیری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: بدون شک همکاران اداره کل تمام تلاش خود را برای انجام امور محوله انجام داده‌اند ولی در برخی موارد نسبت به بارگذاری مستندات در سامانه‌های ارزیابی مشکل وجود داشت که امیدواریم در سال جاری این موضوع حل شود.

صفری با اشاره به اهمیت بررسی مجدد نقاط قوت و نقاط قابل بهبود در ارزیابی‌ها ادامه داد: کاربرگ‌هایی با موضوع دلایل عدم تحقق شاخص‌ها و نیز پیشنهادات برای رفع مشکلات و ارتقای نقاط قابل بهبود در اختیار واحدها قرار گرفته است تا در اسرع وقت نسبت به تکمیل آنها اقدام کنند.

وی در پایان از عملکرد همه همکاران به ویژه واحدهایی که شاخص‌های عملکرد خود را صد در صد به سرانجام رساندند و رتبه یک استانی و ملی را کسب کرده بودند، تقدیر کرد.

کد خبر 6063467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha