۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۵۴

فرماندار بردسکن:

۱۲ فروردین ماه در تاریخ ایران ماندگار و به یاد ماندنی است

۱۲ فروردین ماه در تاریخ ایران ماندگار و به یاد ماندنی است

بردسکن- فرماندار شهرستان بردسکن گفت: روز ۱۲ فروردین در تاریخ کشور ایران ماندگار و به یادماندنی است.

علی دهقان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۲ فروردین در تاریخ کشور ایران ماندگار و به یادماندنی است، این روز تاریخی و با شکوه احیاگر فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی و حرکت در مسیر تحقق کلمه لا اله الا الله است.

فرماندار بردسکن بیان کرد: این روز با شکوه فراتر از برگی از تقویم پر افتخار ایران اسلامی، روزی ماندگار در تاریخ است که کوچک و بزرگ ملت ایران تأثیر گذار بودند.

وی افزود: ۱۲ فروردین ماه وقوع اتفاقی بزرگ را به ثبت رساند.

دهقان زاده اظهار کرد: برگ تقویم رسمی کشور در دوازدهمین روز از بهار، یادآور حضور حماسی مردمی است که با مشارکت بیش از ۹۸ درصدی خود، به نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده از مبارزات خستگی ناپذیر ملت، رسمیت بخشیده و آرمان معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تحقق جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کم، نه یک کلمه بیش را به واقعیتی بی بدیل در جهان معاصر مبدل ساختند.

فرماندار بردسکن گفت: این روز مهم، تولد خجسته حکومتی بر اساس موازین و آموزه‌های دینی است که با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام، علاوه بر ارائه الگویی جدید در عرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی، فراهم کننده نیازهای مادی و معنوی انسان‌ها شد.

وی اضافه کرد: دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ رخدادی عظیم در عمر ۵۰ روزه پیروزی انقلاب اسلامی بود که ملت به رغم توطئه‌های در کمین دشمنان داخلی و خارجی انقلاب، قاطعانه به پا خواسته و هویت آینده کشور خود را رقم زدند.

دهقان زاده با بیان اینکه مردم بردسکن در تمامی صحنه‌های انقلاب نقش بسزایی را داشته اند، به انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی اشاره نمود و افزود: حضور و مشارکت ۶۶ درصدی در انتخابات اخیر مردم این شهرستان نشان داد که مردم تاثیرگزارترین در کشور هستند.

کد خبر 6066028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha