۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه:

هفت فینال حساس در رقابت های دسته دوم فوتبال پیش‌رو داریم

هفت فینال حساس در رقابت های دسته دوم فوتبال پیش‌رو داریم

کرمانشاه- سرمربی تیم بعثت کرمانشاه گفت: با توجه به حساسیت های بالای جدول لیگ دسته دوم فوتبال کشور، می توان گفت هفت بازی فینال پیش‌رو داریم.

مهرداد خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تبریک فرا رسیدن سال نو، آرزومندم سال ۱۴۰۳ ما بتوانیم در تیم بعثت با نتایج خوب جوابگوی محبت هواداران و حامیان همیشگی تیم بعثت باشیم.

وی در ادامه با اشاره به شروع تمرینات از ابتدای سال ۱۴۰۳، گفت: ما تمرینات را در سال جدید آغاز کرده و آماده شروع دوباره لیگ هستیم و هفت بازی بسیار حساس را در پیش‌رو داریم که ۱۶ فروردین باید با تیم پتروپالایش شازند روبرو شویم که خوشبختانه تمامی بازیکنان و کادر فنی با تمرکز بالا به موفقیت در این دیدار فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه با اشاره به اهمیت تک‌تک امتیازات باقی مانده تصریح کرد: واقعاً لیگ به شرایط حساسی رسیده و باید در هر بازی با تمام توان، تمرکز بالا و بدون هیچ اشتباهی به میدان برویم و هر دیدار حکم یک فینال را دارد که پله پله جلو می‌رویم و امیدواریم در انتهای فصل در کرمانشاه جشن صعود را برپا کنیم.

وی ادامه داد: مدیران باشگاه با از خودگذشتگی تمامی امکانات را فراهم کرده و در این شرایط اقتصادی بدون کمک هیچ نهادی یک تنه ایستادگی کرده و کادر فنی و بازیکنان هم‌قسم شده‌اند که با موفقیت در هفته‌های باقی مانده جوابگوی زحمات مهندس حسنی مدیرعامل تیم باشند.

کد خبر 6066613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha