۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۹:۴۸

استاندار سمنان:

روستاها در مرکز توجهات اشتغال زایی استان سمنان خواهند بود

روستاها در مرکز توجهات اشتغال زایی استان سمنان خواهند بود

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه روستاها در مرکز توجهات اشتغال زایی استان خواهند بود، گفت: نیمی از اشتغال حوزه جهاد کشاورزی استان به روستاها اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال استان سمنان در استانداری، ضمن اشاره به ضرورت به کار گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اشتغال، تاکید کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی در واحدهای تولیدی از جمله مؤلفه‌هایی است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این موضوع به خصوص با توجه به شعار سال و جهش تولید از طریق به کارگیری ظرفیت مشارکت حداکثری مردم در دستور کار استانداری سمنان قرار خواهد گرفت، افزود: توجه به روستاها در این زمینه یکی از اولویت‌های ما خواهد بود.

استاندار سمنان با بیان اینکه روستاها در مرکز توجهات اشتغال زایی استان سمنان خواهند بود، گفت: نیمی از اشتغال حوزه جهاد کشاورزی استان به روستاها اختصاص می‌یابد.

هاشمی شرکت‌های دانش بنیان را دومین اولویت برای تحقق شعار سال در استان دانست و ابراز کرد: به کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی و تحصیل کرده اولویت دیگر کارگروه تخصصی استان در سال جاری باشد.

وی همچنین افزود: طرح‌های اشتغال زایی تقاضا محور است، ضرورت دارد تا در راستای تثبیت جمعیت در روستاها و تقویت اشتغال و فرصت‌های شغلی در سطح روستاها بویژه برای جوانان روستایی، اقدامات ترغیبی در این بخش باید در دستور کار باشد

کد خبر 6067736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha