۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۲۶

مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل:

قرارگاه امام حسن (ع) ۸۸ کلاس درس در اردبیل احداث می کند

قرارگاه امام حسن (ع) ۸۸ کلاس درس در اردبیل احداث می کند

اردبیل- مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: در حال انعقاد قرارداد با قرارگاه امام حسن(ع) برای ساخت ۸۸ کلاس درس در اردبیل هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد محمدی بعدازظهر چهارشنبه در اولین جلسهٔ ستاد اجرایی بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل در محل مجمع خیرین مدرسه‌ساز اظهار کرد: امیدواریم طبق سال های گذشته جشنواره در شان خیرین مدرسه‌ساز برگزار کرده و از خیرین زحمت‌کش در عرصه مدرسه‌سازی تقدیر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت ‌گرفته قرار است در اردبیل ۲ هزار کلاس درس ایجاد شود که امیدواریم ۵۰۰ باب از این کلاس ها توسط خیرین مدرسه ساز تقبل و احداث شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل محمدی با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی از معضلات اساسی در سطح استان است، گفت: برای سال جاری شروع به کار ۲۳۰ کلاس درس برنامه‌ریزی ‌شده که از این تعداد ۷۵ کلاس درس اواخر سال گذشته کلنگ‌زنی شده است.

محمدی بیان کرد: در حال انعقاد قرارداد با قرارگاه امام حسن (ع) برای احداث ۸۸ کلاس درس هستیم و در کنار آن ۷۵ کلاس درس نیز از اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور آغاز خواهد شد.

جواد قرآن‌نویس رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: هرساله شاهد برگزاری جشنواره‌های ارزشمند همراه با تعهدات مالی خیرین هستیم و برای پربار کردن جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در سال جاری نیازمند دعوت از خیرین و افراد شاخص و سرشناس ملی و استانی هستیم.

کد خبر 6068572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha