۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۵۳

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین؛

دشمنان ملت ایران از جنایات خود پشیمان خواهند شد

دشمنان ملت ایران از جنایات خود پشیمان خواهند شد

قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: به فضل خداوند متعال به دست دلاورمردان آماده به کار و دست پر، دشمنان شما پشیمان می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در پیامی ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران در کنسولگری ایران در دمشق گفت: بدون شک دشمنان ملت ایران از این جنایت پشیمان خواهند شد.

متن این پیام به این شرح است:

رژیم خبیث اسرائیل در شکست‌های میدانی بصورت پی در پی به دنبال احیای جسم نیمه جانش می‌باشد. حرکت مذبوحانه و بزدلانه اسرائیل در ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق شکست چند باره جبهه دروغ گویان و اشرار عالم است.

آمریکای جنایتکار به بهانه مقابله با تروریسم خون هزاران بی گناه را در منطه و جهان ریخته است تا شر تروریسم را کم کند اما چون دروغ گویان کم حافظه هستند ترامپ احمق با کمال وقاحت گفت من دستور ترور حاج قاسم سلیمانی را داده‌ام و رسوای عالم شد که مدعی مقابله با تروریسم خود تروریسم بین المللی معرفی می‌شود.

سازمان ملل، شورای امنیت و.. قوانین روشنی را وضع کرده‌اند و بر مدار آن می‌خواهند دولت‌ها و ملت‌ها به آن قوانین تن بدهند؛ سفارت خانه، کنسولگری و … چیزی نیست که حتی کند ذهن‌های عالم و روابط بین الملل، صیانت و جایگاه حقوقی آن را ندانند.

از اسرائیل غاصب وحشی و دیوانه هیچ انتظاری نیست اما این عمل شنیع و ساختار شکنانه در جلوی دیدگان همین مدعیان حقوق بین الملل، همین بوجود آوردگان آن رخ داده است و با کمال وقاحت و شرمساری یا تماشا می‌کنند یا قدرت تکلم از مغز معیوب آنها اراده زبانی هم پیدا نمی‌کنند که محکوم کنند.

ملت بزرگ ایران و مردم عزیز قزوین

به فضل خداوند متعال به دست دلاورمردان آماده به کار و دست پر، دشمنان شما پشیمان می‌شوند. وعده الهی حق است و نصرت الهی حتمی است.

به خدا و وعده‌هایش ایمان داریم و همچون ۴۵ سال گذشته به نصرت الهی باور داریم و به وسعت جغرافیای مقاومت شکست دشمنانتان حتمی است.

در یک سال گذشته رژیم غاصب هرگز در تصور او نمی‌گنجد ولی این شکست ترمیم ناپذیر برای او رقم خورده و سیلی‌های محکمی دریافت کرده و دریافت خواهد کرد.

اینجانب شهادت سرداران رشید اسلام سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی، سردار شهید حاج رحیمی، به ویژه هم استانی شهیدمان شهید عزیز بابایی را به محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، خانواده شهیدان حادثه اخیر به ویژه به خانواده شهید بابایی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

استمرار راهشان آرزوی ما، رسیدن به مقامشان را مشتاقانه از خداوند متعال خواستاریم.

برادر کوچک شما سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحب امر عجل الله استان قزوین

کد خبر 6068701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha