۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۴۹

رییس دادگستری رامسر:

پیشگیری از وقوع جرم در ادارات مهم است

پیشگیری از وقوع جرم در ادارات مهم است

رامسر- رییس دادگستری رامسر پیشگیری از وقوع جرم در ادارات را مهم و حساس بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جابر نقی زاده موسوی پنجشنبه شب در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و پیشگیری از وقوع جرم با تبریک سال نو، ماه مبارک رمضان و تسلیت ایام شهادت مولای متقیان گفت: بیت المال در نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار بوده و با تأمین اهدافی نظیر مبارزه با فقر، تبعیض، رسیدگی به حال محرومان و مستضعفان، هدایت مردم به سمت اخلاق کریمه موجبات تکامل انسان به سوی سعادت را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا در راستای اصل ۴۹ و ۱۵۶ قانون اساسی مسئولیت رسیدگی به موضوع بیت المال و حقوق عامه را دارد، تصریح کرد: مسؤولان با توجه به حساسیت‌ها در پیشگاه خدا، قانون و مردم باید پاسخگو باشند.

وی افزود: نگاه ما به تک تک مدیران نگاه مثبتی بوده تا با هم افزایی، آگاهی بخشی زمینه بروز تخلفات و جرایم در آینده گرفته شود، اما این امر منافاتی با وظیفه دستگاه قضائی در نظارت و برخورد با متخلفین ندارد.

رئیس دادگستری رامسر با عنوان اینکه ادارات در پیشگیری از وقوع جرم مهم و حساس بوده و باید با اقدامات مؤثر جلوی آسیب‌ها و خسارات سنگین در آینده گرفته شود، گفت: پیشگیری از وقوع جرم مهم و حساس بوده و باید با اقدامات مؤثر جلوی آسیب‌ها و خسارات گرفته خواهد شد.

موسوی گفت: در بخش ساخت و سازهای غیر مجاز برخی نهادها انتظار داریم در بحث پیشگیری فعال‌تر عمل کرده و باید ناظرین شأن را فعال‌تر کنند

وی تصریح کرد: کمبود نیروی انسانی به کرات به مسؤولان بالا دستی اعلام شد و انتظارات باید بر اساس امکانات باشد.

رئیس دادگستری رامسر افزود: تلاش ما در دستگاه قضائی به سر انجام رسیدن پرونده‌ها و اجرای قاطعانه حکم است و نباید به علت کمبود یا نبود ادوات، اجرای احکام قطعی معطل بماند.

کد خبر 6069669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha