۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۰۳

با حضور مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد؛

نشست علمای شیعه و اهل سنت با موضوع«افطاری وحدت و مقاومت» در سقز

نشست علمای شیعه و اهل سنت با موضوع«افطاری وحدت و مقاومت» در سقز

سقز_نشست علمای شیعه و اهل سنت با موضوع «افطاری وحدت و مقاومت» با حضور مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی،علمای اهل سنت و شیعه در سالن اداره تبلیغات اسلامی سقز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی شامگاه شنبه در نشست علمای شیعه و اهل سنت با موضوع «افطاری وحدت و مقاومت» در شهرستان سقز با بیان اینکه خداوند در قرآن فرموده است علما وارث پیامبران هستند گفت: از این آیه می‌توان فهمید که علما وارث مأموریت پیامبران از آدم تا خاتم هستند و آن مأموریتی است که خداوند همه انبیا را به خاطر آن برگزید و مبعوث کرد که همان دعوت به بندگی خداوند و نفی بندگی و بردگی غیر خدا است.

حجت‌الاسلام سیفایی افزود: در مسیر ایمان به خدا کسانی مؤمن واقعی هستند که به گفته قرآن کریم، راحتی و جان و مال خود را برای دفاع از مسلمانان به خطر می‌اندازند زیرا ایمان آنها واقعی است در حالی که منافقان و کسانی که در دل مرض دارند مدام در برابر سختی‌ها گلایه می‌کنند.

مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: به همین خاطر خداوند می‌فرماید تا قیامت هر امتی برای خدا قیام کند باید منتظر بلاهای سخت مختلفی نیز باشد که امتحان الهی است و در این شرایط می‌توان مؤمن و منافق را از هم شناخت.

وی بیان داشت: اولیای خدا و انبیا الهی برای ادامه مسیر، تنها یک راه پیش پای امت اسلام گذاشته‌اند و آن این که مسیر قیام برای خدا، یک سکه دو رو است و آن سکه أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم است و هر کدام از روی سکه اگر ناقص باشد به معنای آن است که سکه تقلبی است.

وی ادامه داد: این مسیر باور به وعده‌های خداوند است که تعیین کننده است و اهمیت زیادی دارد.

حجت الاسلام سیفایی تاکید کرد: مؤمنین وقتی در شرایط مقابله با کفر قرار می‌گیرند ایمانشان قوی‌تر می‌شود اگر ایمان مسلمانان نبود در مقابل کفار نمی‌توانستیم بایستیم.

وی اضافه کرد: این ایمان است که صلابت و قدرت ایجاد می‌کند و باعث نابودی دشمنان می‌شود.

مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: وقتی مجاهدین ما که دایره را سخت می‌کنند بر دشمنان و نمی‌گذارند کشتی از سمت دریای سرخ به سمت رژیم صهیونیستی برود در این امت افرادی پیدا می‌شوند که از راه زمینی اقلام را به اسرائیل غاصب می‌رسانند.

وی ادامه داد: همه باید کاری بکنند و هر کس از هر طریقی که می‌تواند کمک کند تا این کفر از بین برود.

حجت الاسلام سیفایی یادآور شد: وظیفه عالم تببین وعده خدا برای مردم و گرم کردن دل مؤمنین است و وقتی سرنوشت سایر کفار را در قرآن می‌خوانیم دلمان گرم می‌شود و امید داریم به زودی ریشه کفر از بین خواهد رفت و اسرائیل غاصب نابود خواهد شد.

کد خبر 6071956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha