۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۲۲

جابه‌ جایی بیش‌از ۳ میلیون مسافر در نوروز

جابه‌ جایی بیش‌از ۳ میلیون مسافر در نوروز

رییس سازمان هواپیمایی گفت: عملیات هوایی نوروزی ۱۴۰۳ با جابه‌جایی با ۳ میلیون و ۳۹۶ هزار و ۸۷۱ مسافر به پایان رسید که شاهد رشد ۷ درصدی پروازهای نوروزی بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور امروز (۲۰ فروردین) در نشست خبری با اشاره براینکه عملیات هوایی نوروزی ۱۴۰۳ با جابه‌جایی با ۳ میلیون و ۳۹۶ هزار و ۸۷۱ مسافر به پایان رسید، گفت: از ابتدای آغاز عملیات پروازهای نوروزی (۲۴ اسفند) تا پایان (روز ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳) در مجموع سه میلیون و ۳۹۶ هزار و ۸۷۱ مسافر با ۲۷ هزار و ۴۶۸ پرواز جابه‌جا شدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد: از این تعداد دو میلیون و ۵۵۹ هزار و ۸۶۲ مسافر داخلی با ۲۱ هزار و ۶۷۸ پرواز و ۸۳۷ هزار و ۹ مسافر بین المللی با ۵ هزار و ۷۹۰ پرواز جابه‌جا شدند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در مقایسه عملیات نوروزی امسال نسبت به سال گذشته رشد ۷ درصدی پروازها را شاهد بودیم.

محمدی در پاسخ به سوال مهر مبنی براینکه نحوه قیمت‌گذاری بازار بلیت هواپیما چه زمانی به سامان می‌رسد، گفت: بررسی قیمت بلیت هواپیما با حضور مسؤولان در شورای عالی هواپیمایی و دیوان عدالت اداری برگزار و بررسی شد و پس‌از تصویب و سیر مراحل قیمت تعیین شده اعلام خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: تا پیش‌از مشخص شدن قیمت مصوب بلیت هواپیما، شرکت‌های هوایی براساس ماده ۶ قانون شورای عالی هواپیمای کشوری اگر ایرلاینی دچار تخلف شود، قطعاً تنبیه خواهد شد.

کد خبر 6073078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha