۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۲۶

برتری نمایندگان ایران در آغاز مسابقات قهرمانی توسعه تنیس آسیا

برتری نمایندگان ایران در آغاز مسابقات قهرمانی توسعه تنیس آسیا

مسابقات قهرمانی توسعه تنیس آسیا در شرایطی برگزار شد که دو نماینده ایران کار خود را با برتری مقابل حریفان آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های قهرمانی توسعه تنیس آسیا به میزبانی کوچینگ مالزی با حضور دو نماینده ایران آغاز شد که هانا شعبانپور شانس شماره ۵ این مسابقات در نخستین دیدار خود به مصاف کالیستا روزیانا از اندونزی رفت و موفق شد با نتایج ۶ بر ۲ و ۶ بر یک به پیروزی دست یابد و باید منتظربرنده دیدارنپال و سوریه باشد.

کیارش صادقی دیگر نماینده ایران در این رویداد که شانس شماره ۴ به شمار می‌رود و در نخستین دیدار خود در جدول انفرادی با قرعه استراحت روبرو شده بود، در دوبل با یار یمنی خود به میدان رفت و موفق شد با برتری برابر تیم نپال، نخستین برد خود را به ثبت برساند. این تنیسور جوان کشورمان در انفرادی نیز در انتظار مشخص شدن برنده دیدار نپال و هنک‌کنگ است.

این دو تنیسور جوان ایران به دلیل درخشش در رویدادهای مختلف از جمله مسابقات عمان با دعوت فدراسیون تنیس آسیا انتخاب شده تا در کنار نمایندگانی از کشورهای چین، هنک‌کنگ، اندونزی، ژاپن، مالزی، میانمار، نپال، سوریه، هند، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، چین تایپه، ازبکستان، تایلند و کره در قالب تیم‌های غرب و آسیانه میانه و شرق آسیا به مصاف رقبای خود در دو بخش انفرادی و دونفره بروند. هدایت این تیم بر عهده فربد فهمی است که هدایت تیم منتخب آسیا را بر عهده خواهد داشت.

کد خبر 6073158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha