۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان:

ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان آغاز شد/ اعزام ۲ کاروان

ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان آغاز شد/ اعزام ۲ کاروان

سمنان- مدیرکل حج و زیارت استان سمنان از آغاز ثبت نام حج عمره مفرده ویژه سال جاری در سراسر استان خبر داد و گفت: ۱۷۰ نفر به ظرفیت استان اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله چتری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی حج و زیارت استان سمنان از آغاز ثبت نام عمره مفرده ۱۴۰۳ خبر داد و بیان کرد: دو کاروان عمره مفرده با ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به از سرگیری مجدد اعزام به عمره مفرده دو کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان اختصاص داده شده است، ابراز کرد: با توجه به شرایط ثبت‌نام کنندگان در دوره قبل یک کاروان به شرق استان جهت ثبت‌نام از زائران شهرستان‌های شاهرود و دامغان و یک کاروان به غرب استان برای متقاضیان غرب استان شهرستان‌های سمنان و گرمسار اختصاص داده شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان همچنین گفت: در این دوره صرفاً از افرادی که دوره قبل در کاروان‌ها ثبت نام قطعی داشتند البته به ترتیب اولویت اطلاع رسانی و ثبت نام به عمل خواهد آمد.

چتری با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها در هفتم و یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری انجام خواهد شد، تاکید کرد: هزینه کاروان‌های فوق ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۴۲ میلیون تومان خواهد بود.

کد خبر 6078506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha