۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹

به مناسبت هفته زمین پاک؛

برگزاری کارگاه‌ های آموزشی عکاسی طبیعت و پسماند در آستارا

برگزاری کارگاه‌ های آموزشی عکاسی طبیعت و پسماند در آستارا

آستارا- رییس اداره محیط زیست آستارا از برگزاری کارگاه‌ های آموزشی عکاسی طبیعت و پسماند به مناسبت هفته زمین پاک در این شهرستان خبر داد.

محمد رضا سلامی ریک در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته زمین پاک برنامه‌های متنوعی در راستای فرهنگ سازی هرچه بیشتر در بین آحاد مردم به ویژه کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: اغلب برنامه‌های هفته زمین پاک با هدف ارتقای سطح فرهنگ عمومی و آشنایی مردم با مبانی حفاظت از محیط زیست و آموزش آنها برای داشتن محیطی عاری از زباله و آلودگی برگزار می‌شود.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آستارا با بیان این مطلب افزود: در آغاز اولین روز هفته زمین پاک در سطح مدارس زنگ زمین پاک به صدا در خواهد آمد و همچنین به منظور برگزاری کلاس‌های آموزشی با موضوع مدیریت پسماند، کارشناسان متخصص به مدارس و کارخانه‌های صنعتی حوزه شهرستان اعزام خواهند شد.

سلامی ادامه داد: همچنین پویش پاکسازی مناطق طبیعی و گردشگری شهرستان و همه روستاهای بخش مرکزی و لوندویل با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی و جوامع محلی انجام خواهد شد.

وی افزود: در طول هفته زمین پاک در خانه‌های محیط‌زیست شهرستان کارگاه آموزشی عکاسی در طبیعت، مسابقات عکاسی در طبیعت و مسابقه نقاشی با موضوع زمین پاک در آستارا برگزار خواهد شد.

کد خبر 6083312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha