۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۷

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد؛

تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین

تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین

قزوین- مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ارتقا و توانمندسازی بانوان در مأموریت کلان سازمان تبلیغات یعنی جهاد تبیین باید عملیاتی شود.

سارا طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در سال جاری و در حوزه بانوان اظهار کرد: ناظر به مسائل پیش روی انقلاب یکی از محورهای مهمی که در سال جاری دنبال می‌کنیم موضوع روایت پیشرفت است و خانم‌ها باید وارد این جهاد امروز شده تا افق مورد نظر مقام معظم رهبری را محقق کنند.

وی افزود: یکی از مسیرهایی که کمک می‌کند تا بتوانیم در برابر دشمن پیروز شویم این است که بانوان بتوانند پیشرفت‌های انقلاب در عرصه‌های مختلف از جمله در عرصه زنان را به طور صحیح و جذاب برای جامعه روایت کنند.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های دیگر ما در سال جدید در حوزه افزایش جمعیت است، تصریح کرد: ارتقا و توانمندسازی بانوان در مأموریت کلان سازمان تبلیغات یعنی جهاد تبیین باید عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که گفتمان سازی الگوی سوم را رقم بزنیم، ادامه داد: باید هویت زن ایرانی را به حل مسائل کلان انقلاب اسلامی مخصوصاً مأموریت‌های ویژه بانوان در انقلاب گره بزنیم.

طالبی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ما در سازمان تبلیغات اسلامی جهاد تبیین است، ادامه داد: تولید محتواهای مناسب برای بانوان و تربیت کنشگر در این حوزه در اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی تاکید کرد: ما علاوه بر اینکه باید گفتمان تولید روایت در عرصه هویت دهی به زنان و دختران جوان را ارتقا دهیم، باید بتوانیم توان رسانه‌ای استان‌های مختلف را نیز ارتقا دهیم.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: یکی از اقدامات ما طراحی رویدادهایی است که در آن میدان جهاد تبیین بانوان طراحی شده و ارتقای توانمندی بانوان در این رویدادها در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان یادآور شد: تبلیغات اسلامی قزوین در حوزه دختران نوجوان با اجرای طرح ابتکاری همچون شیرین بیان و دختران حاج قاسم در بین استان‌های دیگر پیش رو بوده و استان‌های دیگر باید از استان قزوین الگو بگیرند.

کد خبر 6084073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha