۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷

همزمان با ولادت حضرت معصومه(س)؛

پاتوق‌های دخترانه به همت کانون‌های مساجد در اردبیل تشکیل می‌شود

پاتوق‌های دخترانه به همت کانون‌های مساجد در اردبیل تشکیل می‌شود

اردبیل - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: پاتوق‌های دخترانه همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در اردبیل تشکیل می‌شود.

مصطفی آمون، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پاتوق‌های دخترانه همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س)، آغاز دهه کرامت و روز دختر به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تجلیل از دختران نمونه و نخبه فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از دیگر برنامه‌های روز دختر است که به همت کانون‌های منتخب در جای جای استان برگزار خواهد شد، افزود: غرفه پاتوق دخترانه در پیاده راه عالی‌قاپو به مدت ۱۰ روز برای عموم دختران دایر خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خاطرنشان کرد: برپایی جشن ۶۰۰ نفر مادر دختری با مشارکت نهادهای فرهنگی و اجرایی استان و برگزاری جشن‌های محله‌ای با محوریت کانون‌های مساجد با عنوان «بهترین دختر دنیا» نیز از دیگر برنامه‌ها است.

آمون ادامه داد: آذین بندی مساجد و محلات به مناسبت دهه کرامت، برگزاری اردوی یک روزه ویژه دختران کانون‌های مساجد و اجرای جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی مختلف به همت کانون‌های مساجد نیز از دیگر برنامه‌ها به مناسبت دهه کرامت و روز دختر است.

وی اضافه کرد: حضور گروه‌های سرود دختران کانون‌های مساجد در میادین اصلی شهر و اجرای سرودهای ویژه روز دختر و تجلیل از دختران شرکت کننده در نماز جمعه نیز از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد به همین مناسبت است.

کد خبر 6101327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha