۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۵

رییس جمهور در دیدار با آیت الله جوادی:

وعده صادق با حداکثر هماهنگی بین میدان، دیپلماسی و رسانه انجام شد

وعده صادق با حداکثر هماهنگی بین میدان، دیپلماسی و رسانه انجام شد

قم- تدابیر اتخاذ شده در انجام عملیات وعده صادق، موجب هماهنگی حداکثری بین میدان، دیپلماسی و رسانه و تحقق کامل اهداف این عملیات شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار آیت‌الله جوادی آملی از اقدامات دولت برای توانمندسازی اقشار کمتر برخوردار و رفع فقر در عین حفظ کرامت مردم، کاهش نرخ بیکاری، افزایش تولید و کاهش فقر گزارشی ارائه کرد.

رئیس جمهور درباره عملکرد دولت در زمینه اجرای عدالت گفت: دولت تمام همت خود را برای مبارزه با فساد در تمامی لایه‌ها مصروف داشته و در این رابطه اقدامات مؤثری انجام داده است.

رئیسی همچنین ضمن تشریح اقدامات دولت در زمینه افزایش تولید در حوزه نفت و گاز خاطرنشان کرد: تدابیر اتخاذ شده در انجام عملیات وعده صادق، موجب هماهنگی حداکثری بین میدان، دیپلماسی و رسانه و تحقق کامل اهداف این عملیات شد و در نتیجه مردم نیز با هر سلیقه‌ای از این حرکت غرورآفرین تمجید کردند.

آیت‌الله جوادی آملی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های دولت در بخش‌های مختلف، بر لزوم افزایش تولید و بهره‌برداری بهینه از ذخایر و منابع ثروت‌آفرین کشور در اداره امور جامعه و توجه مضاعف به کرامت مردم در عین رفع دغدغه‌های معیشتی آنها تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از بیانات خود، عملیات غرورآفرین وعده صادق را موجب افتخار دانست و تصریح کرد: این اقدام همراه با عقلانیت انجام شد.

کد خبر 6102297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha