۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۳۷

واکنش افسران ارشد رژیم صهیونیستی به پاسخ کوبنده حزب الله

واکنش افسران ارشد رژیم صهیونیستی به پاسخ کوبنده حزب الله

تشدید حملات سنگین نیروهای حزب الله لبنان علیه مناطق شمالی اراضی اشغالی باعث شده رسانه‌های عبری زبان از عملکرد تل آویو در این خصوص انتقاد کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های صهیونیستی به نقل از رئیس شورای منطقه اشغالی مرگلیوت در بخش شمالی گزارش دادند: شهرک‌های شمالی در حال نابودی هستند و این مساله بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه افزود: این شهرک‌ها تبدیل به خط درگیری در شمال اسرائیل شده اند و به دلیل جنگ کنونی با حزب الله لبنان در حال نابودی هستند.

رسانه‌های عبری به نقل از افسران ارشد رژیم صهیونیستی گزارش دادند: حملات حزب الله باعث برجای ماندن خساراتی در جبهه شمالی شده که می‌تواند بازگشت اسرائیلی‌ها را به این منطقه به تأخیر بیاندازد.

آنها تاکید کردند: به دلیل تشدید این حملات دیگر هیچ خانه‌ای در شمال اسرائیل برای بازگشت اسرائیلی‌ها باقی نخواهد ماند.

افسران ارشد رژیم صهیونیستی اذعان کردند: حزب الله لبنان به حملات اسرائیل به صورت مستقیم پاسخ می‌دهد و خسارات گسترده ای در مناطق شمالی برجای می‌گذارد.

شب گذشته رسانه‌های عربی از تخریب و آتش‌سوزی گسترده در منطقه اشغالی «کریات شمونه» بر اثر اصابت ده‌ها موشک از جنوب لبنان خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که طی چند ساعت ۵۵ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

کد خبر 6102763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
      0 0
      درودخدابرحزب الله وانصارالله دردوبلایشان بخوره فرق سرتمام کشورهای عرب خصوصا عربستان وامارات خائن