۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۵۶

هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛

تراکتور با برتری برابر گل گهر به یک قدمی سپاهان رسید

تراکتور با برتری برابر گل گهر به یک قدمی سپاهان رسید

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و گل گهر در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با برتری تراکتور به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و گل گهر در هفته بیست و هفتم لیگ برتر و از ساعت ۱۸:۵۰ و با قضاوت محمدحسین زاهدی فر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

گل‌های این دیدار را «گوستاو واگنین »(۳۱) و «رحمان جعفری »(۱+۴۵) به ثمر رساندند.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده (کارت قرمز)، صفا هادی (کارت زرد)، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین (۶۶- امیرحسین حسین زاده)، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم نژاد (کارت زرد)، محمد نادری (کارت زرد)، عارف آقاسی، رحمان جعفری.

ترکیب گل گهر:
محمدرضا اخباری، سیدابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، علیرضا کوشکی (۶۸، مسعود زائر کاظمینی)، مهدی تیکدری‌نژاد (کارت زرد)، مسیح زاهدی، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح (کارت قرمز)، احمدرضا زنده‌روح، قائم اسلامی‌خواه.

نیمه اول

بازی با شروع خوب بازیکنان گل گهر همراه شد و در دقیقه ۶ قائم اسلامی خواه با شوتی سرکش دروازه تراکتور را هدف قرار داد که توپ او به تیرک دروازه برخورد کرد. حملات بازیکنان گل گهر ادامه دار بود و در دقیقه ۱۰ نوبت به «روبرتو تورس» رسید و این بازیکن اسپانیایی اقدام به شوت زنی کرد که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازیکنان گل گهر دست بردار حمله نبودند و در دقیقه ۱۸ نفوذ و ارسال تیکدری به داخل محوطه جریمه از سمت راست با ضربه ضعیف سحرخیزان همراه شد که پورحمیدی درازکش و به سختی توپ را مهار کرد.

در دقیقه ۲۶ نخستین موقعیت تراکتور شکل گرفت و مهدی شیری اقدام به شوت زنی کرد که محمدرضا اخباری ضربه مدافع تراکتور را در آغوش گرفت. در ادامه و در دقیقه ۲۹ بازیکنان تراکتور موقعیتی را روی دروازه گل گهر تدارک دیدند که حسینی در محوطه جریمه گل گهر نقش بر زمین شد و داور پنالتی اعلام کرد که «گوستاوو» پشت توپ ایستاد و ابتدا اخباری ضربه او را مهار کرد اما در ریباد دروازه گل گهر توانست همین بازیکن باز شد تا حساب کار یک بر صفر به سود تراکتور شود.

در دقایق پایانی نیمه اول (۱+۴۵) باز هم برای تراکتور پنالتی شکل گرفت که این بار رحمان جعفری پشت توپ ایستاد و توانست گل دوم را وارد دروازه گل گهر کند.

در ادامه بازیکنان گل گهر تلاش زیادی برای جبران نتیجه کردند که ثمره‌ای نداشت تا نیمه اول با برتری تراکتور تمام شود.

نیمه دوم

در نیمه دوم این بازی هم بازیکنان گل گهر علی رغم تلاشی که برای رسیدن به گل داشتند نتوانستند راهی در چهارچوب حریف پیدا کنند تا این بازی در نهایت با برتری ۲ بر صفر به سود تراکتور به پایان برسد.

در آخرین دقایق این بازی شجاع خلیل زاده از تراکتور و سامان فلاح از گل گهر به دلیل درگیری، از زمین بازی اخراج شدند.

در جدول رده بندی لیگ برتر، تراکتور با ۴۷ امتیاز چهارم است و گل گهر با ۳۶ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

کد خبر 6103585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha