۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۵

امیر خوش‌قلب:

مراقبت از مرزهای فکری جامعه در مقابل جنگ ترکیبی دشمن ضروری است

مراقبت از مرزهای فکری جامعه در مقابل جنگ ترکیبی دشمن ضروری است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران، گفت: باید علاوه بر مرزهای جغرافیایی از مرزهای فکری و روحی جامعه مراقبت کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر محمد یوسفی خوش‌قلب معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش امروز (یکشنبه) در یادواره ۲ هزار و ۱۴۴ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان تهران، اظهار داشت: خدمت‌رسانی، تکریم شهدا و خانواده‌های آن‌ها صرفاً یک تعارف و شعار نیست؛ بلکه یک ضرورت و وظیفه‌ای همگانی است.

امیر یوسفی خوش‌قلب ادامه داد: شهدا به وعده صادق خداوند ایمان داشتند و در مسیر شهادت نه بیم و اندوه داشتند و نه وابسته و دلبسته به امور دنیایی بودند.

وی با بیان اینکه اخلاص در عمل و ایمان به آینده‌ای روشن، تقوا، توکل، فداکاری، بصیرت و عقلانیت از ویژگی‌های شاخص شهداست، افزود: به ظاهر شاید در عرصه‌ها و زمان‌هایی خانه‌ها و سرزمین امن ما لرزید، اما شهدا با نشاط، روحیه، امید، ایثار، ازخودگذشتگی و با تقدیم جان خود اجازه ندادند لحظه‌ای قلب زنان، مردان، کودکان ما بلرزند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: دشمنان و بدخواهان نظام برای رسیدن به اهداف شوم خود و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و فضای مجازی در پی بی‌اثر نشان دادن و کم‌رنگ جلوه مقام و جایگاه شهدا، آرمان‌ها و عفت در جامعه هستند.

امیر خوش‌قلب با بیان اینکه امروز بیشتر از هر زمان دیگری دشمنان با روش‌های ترکیبی، استقامت و مقاومت زنان، دختران و مردان ما را هدف قرار داده‌اند، گفت: امروز برای حفظ غیرت علوی و عفت فاطمی، جامعه ما بیش از هر زمان دیگری همانند دوران دفاع مقدس نیازمند اعتلای فرهنگ شهادت و فرهنگ عاشورایی است.

وی تأکید کرد: امروز باید هوشیار و آگاه باشیم و علاوه بر مرزهای جغرافیایی باید از مرزهای فکری و روحی جامعه مراقبت کنیم. ما یقین داریم که به لطف و عنایت خداوند متعال و در زیر سایه ولی عصر (عج) و ائمه اطهار و رهبری ولی امر مسلمین جهان و به برکت وجود شهدا و خانواده شهدا کشور و مردم در برابر هرگونه توطئه، دشمنی و نفوذ بیمه خواهیم بود.

کد خبر 6104240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha