۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۴

مدیرکل کانون‌ پرورشی کهگیلویه و بویراحمد:

تماشاخانه سیارکانون پرورشی در جشنواره کوچ یاسوج اجرای برنامه دارد

تماشاخانه سیارکانون پرورشی در جشنواره کوچ یاسوج اجرای برنامه دارد

یاسوج- مدیرکل کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان به مدت پنج شب در پارک ولایت و در جشنواره کوچ عشایر اجرای برنامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمان شهبازی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این تماشاخانه، از ۲۸ اردیبهشت تا یک خرداد ماه با اجراهای برنامه‌های شاد و متنوع میزبان همه خانواده‌های هم استانی است.

وی بیان داشت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی را اجرا کرده و در مدارس مقطع ابتدایی نیز برای دانش آموزان برنامه اجرا می‌کند.

شهبازی تصریح کرد: تماشاخانه سیار برنامه‌های نمایشی، ایستگاه نقاشی، قصه‌گویی، شعر و داستان گویی را نیز در برنامه‌های خود قرار داده است و این رویداد همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) با اجرای نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی مهدی خجستگی که اثر راه یافته به بخش پایانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی است آغاز شده و تا میلاد امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این نمایش داستان پسری روستایی را روایت می‌کند که با مادربزرگ خود زندگی می‌کند. ناگهان مادربزرگ دچار بیماری‌ای می‌شود و پسر نذر می‌کند برای شفای مادربزرگ به سمت مشهد حرکت کند.

شهبازی اظهار داشت: در این نمایش حسام زمانی‌پور به عنوان بازیگر، فاطمه فرکی، سید مهدی مرادیان و منصوره اسماعیلی بازی‌دهندگان عروسک و مهدی خجسته‌گی، مرتضی عقیقی، سمیرا منزه، مهسا زمانی، محمدجواد سعادت و مهران جنتی صدا پیشه گان این نمایش هستند.

کد خبر 6107467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha