۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

بنیاد دعبل خزایی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است

بنیاد دعبل خزایی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است

اصفهان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: بنیاد دعبل خزاعی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است که ذیل سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کند.

حجت‌الاسلام مهدی فوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص فعالیت بنیاد دعبل خزاعی اظهار کرد: این بنیاد یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است که ذیل سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کند و نگاه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قمی به این بنیاد، بسیار ویژه است.

وی توجه به نیازمندان، مظلومان و بیچارگان و دستگیری از محرومان را سیره اهل بیت (ع) دانست و افزود: از سیره امامین انقلاب نیز این موضوع برمی‌آید که تا می‌توانیم از این افراد دستگیری کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان توجه به پیرغلامان و پیشکسوتانی که در سرودن اشعار آئینی زحمت می‌کشند را نیز امری ضروری دانست و گفت: گسترده حضور این عزیزان در همه نقاط استان اصفهان وجود دارد، اما حضور آنها در برخی از شهرستان‌ها از جمله کاشان بیشتر است و از این رو بنیاد دعبل خزاعی در این شهرستان به صورت مستقل راه‌اندازی شد.

وی در ادامه با بیان روایتی از امام رضا (ع) که می‌فرماید: «… فَإِنَّ النّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحاسِنَ کَلامِنا لاَتَّبَعُونا؛ … که اگر مردم زیبایی‌های گفتار ما را می‌دانستند، از ما پیروی می‌کردند» اظهار کرد: شهدا انسان‌های بسیار برجسته و بزرگی بودند و دست مبارک امام راحل بر سر شهدا و جوانان بود که تحولی عمیق در آنان ایجاد کرد.

کد خبر 6108105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha