۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی:

بیش از ۳ هزار همدانی در همایش پیاده‌روی شرکت کردند

بیش از ۳ هزار همدانی در همایش پیاده‌روی شرکت کردند

همدان- رئیس هیئت ورزش‌های همدان گفت: بیش از ۳ هزار خانواده همدانی در همایش خانوادگی پیاده‌روی شرکت کردند.

سعید پناه‌آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در همدان اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت دهه کرامت و گرامیداشت مقام دختر روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار شد.

وی افزود: در این همایش بیش از ۳ هزار نفر از خانواده‌های همدانی و جامعه بزرگ ورزش مسیر میدان قائم به سمت بوستان ارم را پیاده‌روی کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان با بیان اینکه به دنبال نشاط اجتماعی و سلامت همشهریان هستیم، گفت: یکی از سیاست‌های هیئت برگزاری همایش‌های مختلف پیاده‌روی با حضور اقشار مختلف جامعه است.

پناه‌آبادی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با حمایت مدیران استان و نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تا پایان سال و به ویژه در فصل تابستان چند دوره همایش بزرگ پیاده‌روی برگزار کنیم.

وی با اشاره به نقش مادران در سلامت خانواده‌ها بیان کرد: اعتقاد داریم مادران نقش محوری در سلامتی خانواده دارند زمانی که مادر یک خانواده ورزش کند بدون شک تمام اعضای خانواده تشویق به ورزش خواهند شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان عنوان کرد: امروز یکی از سیاست‌های اصلی ما در ورزش همگانی همدان پر رنگ کردن حضور بانوان همدانی در عرصه ورزشی است.

وی با اشاره به ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی همدان گفت: ۶۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی برای آقایان و بانوان همدان در تمام نقاط شهر همدان فعال است.

پناه‌آبادی افزود: در تمام این ایستگاه‌ها مربیان مجرب دارای مدرک مربیگری فعالیت می‌کنند که انتظار داریم مربیان ورزش روزانه حمایت شوند که بدون هیچ درآمدی فعالیت می‌کنند و انتظار داریم از طرف شهرداری حمایت مالی صورت بگیرد.

وی با اشاره به لزوم حمایت مدیران ارشد استان از توسعه ورزش‌های همگانی گفت: در ابتدا از حمایت ریاست هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان، عوامل اجرایی و هیئت رئیسه همگانی همدان و مدیرکل ورزش و جوانان تقدیر می‌کنم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان عنوان کرد: از استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، شهردار و شورای اسلامی شهر حمایت مالی و معنوی بیشتر را تقاضا داریم تا بتوانیم بیش از ۵۰ درصد جمعیت همدان را در ورزش‌های همگانی وارد کنیم.

کد خبر 6109399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha