۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۲۴

فرمانده سپاه اردبیل:

اعتماد به جوانان مسیر پیشرفت کشور را هموار می کند

اعتماد به جوانان مسیر پیشرفت کشور را هموار می کند

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اعتماد و اعتقاد به توانمندی جوانان در تمامی عرصه ها مسیر توسعه و پیشرفت را در کشور هموار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح شنبه در آیین تجلیل از خادمان صراط نور و دوره راهیان نور دانشگاه محور بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل اظهار کرد: بزرگی کار بسیج دانشجویی در عرصه راهیان نور و همچنین کارهای تشکیلاتی و جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مبرهن است.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان امروز همان رزمندگان دیروز هشت سال دفاع مقدس بوده و ادامه دهنده راه رزمندگان اسلام هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: رشادت سربازان و فرماندهان در جبهه‌های جنگ چنان پرافتخار و عبرت‌آموز است که برای هرکس لازم هست در مناطق عملیاتی حضور یافته و از نزدیک نظاره‌گر اقدامات بزرگ آنان و همچنین با روحیه معنوی عظیمی که در آن مناطق وجود داشته آشنا شوند.

سردار محمدی اصل بیان کرد: بسیج دانشجویی باید در زمینه تبیین‌گری و دشمن‌ستیزی پیشگام باشد و با فعالیت‌ها در عرصه‌های تربیتی و فرهنگی سبب رشد ذهنی دیگران باشند.

وی با اشاره به اینکه این مسیر انقلابی و الهی پی‌ریزی شده تا تشکیلات بسیج دانشجویی را ادامه و ارتقا دهند، تصریح کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ «من از سپاه صد درصد راضی هستم، اما قانع نیستم» و من هم از شما دانشجویان توقع فعالیت و اثرگذاری بیشتر و متحول کننده‌ای دارم.

سردار محمدی اصل ادامه داد: راهیان نور چیزی را بازگو می‌کند که اگر ما بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم باید ماه‌ها و روزها گفت‌وگو داشته باشیم ولی باز هم وقت کم می‌آوریم زیرا فضا، رشادت، بزرگی و حال و هوای آن روزها را نمی‌توان با زبان بازگو کرد.

وی جنگ فعلی را در دنیا جنگ رسانه ها و فضای مجازی دانست و گفت: جنگ امروز فوق‌العاده گسترده و وسیع و خطرناک است چرا که این جنگ که ترکیبی از جنگ سایبری، شناختی و ادراکی است در واقع جنگ اعتقادی و معنوی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل فعالیت فضای مجازی و رسانه را یادآور شد و بیان کرد: دشمنان امروز در تلاش برای فریب مردم و تشویش اذهان عمومی و همچنین ایجاد اختلاف در جامعه و امت اسلامی‌اند، پس شایسته است همگی در تلاش باشیم با بصیرت و آگاهی کامل، خود را رشد دهیم.

سردار محمدی اصل تاکید کرد؛ این جوانان همان‌هایی هستند که در هشت سال دفاع مقدس باعث پیروزی جبهه حق علیه باطل شدند و از همین رو اعتماد به این جوانان مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموار خواهد کرد.

در ادامه این مراسم امیر معبودی مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل و دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل نیز با اشاره به فعالیت قرارگاه راهیان نور مرکزی دانشگاه فرهنگیان اردبیل اظهار کرد: برای اولین بار به صورت دانشگاه محور این مهم اتفاق افتاده است و بسیج دانشجویی در مسیر صعود و تحول انقلابی قرار دارد و باید در این راه به جوانان اعتماد کرد.

کد خبر 6110995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha